کد خبر: ۱۱۷۹۶۳۰
حمام خود را با کابین دوش، لاکچری کنید

شرکت لاریس تولیدکننده کابین دوش حمام لوکس با پشتوانه سالها تجربه خلاقیت و نوآوری متخصصین خود در صنعت کشور از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید کابین دوش شیشه ای، کابین حمام و پارتیشین حمام آغاز نموده است.

شرکت لاریس محصولات خود را شامل کابین دوش فریم دار و بدون فریم در تمام ابعاد با قطعات ترک و چین تولید می نماید و تمام محصولات با گارانتی می باشد. گروه محصولات اصلی شرکت لاریس شامل کابین دوش ( با فریم و بدون فریم) که در بازار بعنوان کابین حمام و یا پارتیشن حمام نیز شناخته می شود.

کابین دوش حمام یکی از پرمصرف ترین کالاهای حمام های لوکس بوده و علاوه بر زیبایی که دارد از ریزش آب جلوگیری کرده و فضای حمام را نیز پاکیزه نگه می دارد ، کابین دوش های حمام یا زیر دوشی هایی که برای پارتیشن های حمام استفاده میگردد در طرح های طلایی و نقره ایی بصورت بدون فریم آن بسیار مجلل بوده که این طرح در برج های مسکونی مدرن و هتل های 5 ستاره ایران پیاده سازی و طراحی شده است.

محصولات کابین دوش حمام شیشه ای شرکت لاریس تحت لیسانس شرکت ترکیه بوده که در ایران قطعات آن اسمبل شده و با همان کیفیت در هر ابعاد و اندازه ای قابل ارائه و نصب و راه اندازی می باشد. دور دوش های شیشه ای حمام این شرکت در مدت کمتر از یک روز نصب می گردد و این شرکت توانایی طراحی انواع کابین و پارتیشن های حمام با توجه به نوع نیاز ها را دارد.

کابین دوش شیشه ای هرحمامی، طراحی منحصر بفرد خود را دارد و انتخاب کابین دوش با توجه به نیازهای افراد خانه و فضایی که در اختیار داریم، کار چندان ساده ای نیست. به خصوص اگر نمایی متفاوت با دکوراسیون مدرن داشته باشیم.

کابین دوش شیشه ای، نسلی جدید از کابین دوش های حمام هستند که میتوانند فضای مناسب و راحتی را در حمام ایجاد نمایند.

کابین دوش شیشه ای در نما و دید حمام فضایی مناسب ایجاد می کند و در نگاه اول به دلیل شیشه ای بودن کابین دوش، فضایی را از حمام نمیگیرد و بلکه امکان جدا کردن فضای دوش و حمام و سایر فضاهای داخلی حمام به وسیله کابین حمام به وجود می آید. کابین دوش های شیشه ای علاوه بر ایجاد زیبایی در حمام، نظم و احساس منظم بودن و چیدمان خاص و لاکچری را به حمام شما بر می گرداند.

به هنگام انتخاب کابین دوش چه معیارهایی را باید مد نظر گرفت؟

یک کابین دوش مناسب و صحیح بایستی در واقع بخشی از خانه محسوب شود. یعنی به صورت کاملا سفارشی و برای گوشه ای از خانه طراحی و ساخته شود. لزومی نداغرد به سراغ نمونه مدل ها و کاتالوگ های موجود برویدو فقط کافیست انتظارات خود از یک کابین را با فروشندگان بازگو کنید. البته صاحبخانه ها بایستی دوام و ماندگاری کابین های دوش را در راس انتخاب قرار دهند.

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با کابین دوش لاریس در ارتباط باشید: «www.larisco.ir»

طراحی سایت امروزه نقش پررنگی را در جذب مشتری و بازاریابی اینترنتی دارد و با کمک وب سایت می توان به دنیای پول ساز اینترنت وارد شد و سهمی از این بازار را در دست گرفت.

طراحی وب سایت علاوه بر گرافیک سایت و محتوای وب سایت مناسب باید در صفحه اول گوگل نیز دیده شود تا بتواند جذب مخاطب بالایی را از اینترنت داشته باشد لذا طراحی سایت با یک شرکت طراحی وب سایت قدر و با تجربه اولین قدم در دنیای بازاریابی اینترنتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها