داشتن یک رژیم و برنامه غذایی مناسب که علاوه بردارا بودن تمامی مواد اساسی و مغذی از جمله پروتئین ، کربوهیدرات ها ، لیپیدها و سایر مواد معدنی ، برای سلامتی انسان ضرر نداشته باشد ، برای تمامی خانواده ها و والدین مهم است.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۲۷
خرید و قیمت عمده تخم مرغ سبز ( بدون آنتی بیوتیک)

دانشمندان با تحقیقات و مطالعات خود به این نتیجه رسیده اند که تنها ماده غذایی کامل و مقوی که تمامی مواد پروتئینی را دارا می باشد تخم مرغ است. استفاده ی صحیح تخم مرغ برای تمامی رده های سنی ، مادران شیرده ، کودکان ، بزرگسالان و سالخوردگان توصیه می شود.

در واقع تخم مرغ از لحاظ در دسترس بودن و پخت آسان آن در بین اغلب خانواده ها طرفداران بسیاری دارد. علاوه بر دارا بودن تمامی ویتامین هایی که به آن ها اشاره کردیم تخم مرغ سرشار از آهن می باشد و منبع غنی از ویتامین D است که برای تقویت اسخوان های کودکان نیز بسیار مفید می باشد. نکته ای که در خریداری ، مصرف و تهیه تخم مرغ حائز اهمیت است ، ارگانیک بودن و همچنین قیمت مناسب آن می باشد از این رو پیشنهاد ما به شما تخم مرغ سبز می باشد که در ادامه تمامی توضیحات مربوط به این ماده غذایی با ارزش را در اختیارتان قرار می دهیم.

همه چیز درباره تخم مرغ سبز (تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک)
بر خلاف تمامی مجتمع های تولیدی تخم مرغ که هدف آن ها تولید تخم مرغ هایی دارای رنگ دانه های مصنوعی و آنتی بیوتیک است ، مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز بدون آنتی بیوتیک پورعلی در سال 1394 اقدام به تهیه و تولید تخم مرغ های بدون آنتی بیوتیک ، ارگانیک ، بدون دخالت دست و با قیمت مناسب کرده است . این مجتمع تولیدی در منطقه خوش آب و هوای آذربایجان شرقی تاسیس شده است و تخم مرغ هایی با کفیت و قیمت مناسب توزیع می نماید. افرادی که در پی کسب رضایت مشتریان خود می باشند می توانند جهت کسب اطلاعات در زمینه خرید تخم مرغ عمده سبز بدون آنتی بیوتیک پورعلی با نمایندگی های این ماده غذایی پر خاصیت تماس حاصل فرمایند.

ویژگی های سبز ، تخم مرغ سبز
همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم این مجتمع تولیدی در راستای تهیه تخم مرغ های بدون آنتی بیوتیک می باشد تا خانواده ها بدون هیچ گونه نگرانی این ماده غذایی خوشمزه را از وعده های خود حذف نکنند . علاوه بر بدون آنتی بیوتیک بودن تخم مرغ سبز ، این محصول ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه هر یک از آن ها را شرح می دهیم.

• به دلیل این که این محصول کاملا صنعتی و مکانیزه تولید می شود و هیچ گونه دخالت دستی در آن صورت نمی گیرد ، فاقد هر گونه آلودگی می باشد.
• از ویژگی ها و افتخارات بارز این مجتمع تولیدی داشتن اولین پروانه کسب بهداشتی در کشور در زمینه تولید تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک ارگانیک می باشد.
• این مجتمع تولیدی تقریبا هر 10 روز یک بار توسط کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور نمونه برداری می شود تا سلامت آن از جهت نداشتن میکروب و ویروس بررسی شود که هر بار مورد تایید قرار می گیرد.
• تمامی کارکنان این مجتمع تولیدی در تلاش هستند تا مانع از ورود هر گونه آنتی بیوتیک و میکروب به تخم مرغ ها شوند.
• از ویژگی های دیگر این محصول که باعث ترغیب مشتریان جهت خریداری شده ، قیمت عمده تخم مرغ است که باعث صرفه جویی اقتصادی می شود.

نحوه خریداری تخم مرغ سبز به صورت عمده
افراد بسیاری به منظور جلب رضایت مشتریان خود به دنبال خرید عمده تخم مرغ ارگانیک و بدون آنتی بیوتیک هستند. پیشنهادی که این مجتمع تولیدی ارزنده برای این دسته از افراد دارد این است که این اشخاص می توانند در فروش عمده محصولات با کیفیت پورعلی با این مجتمع تولیدی همکاری داشته باشند. این مجتمع تولیدی محصولات خود را در بسته بندی های مناسب به همراه کیفیت و قیمت عالی در دسترس تمامی خریدان قرار می دهد و همچنین فروش عمده آن را نیز آغاز کرده است.

تخم مرغ های بدون آنتی بیوتیک پور علی در تمامی نمایندگی های کشور در دسترس مردم قرار می گیرد و به فروش می رسد ، همچنین افرادی که پخش کنندگان این محصول می باشند می توانند از فروش این محصول سود مناسبی به دست آورند. تمامی عمده فروشان این محصول می توانند خرید تخم مرغ را به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش دهند که این امر سبب جلوگیری از اتلاف وقت آن ها می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها