تریپ ادوایزر (TripAdvisor) یک سایت معتبر و بسیار معروف سنگاپور در زمینه سفر و گردشگری است. تریپ ادوایزر فهرستی از بهترین جاذبه های توریستی و گردشگری آسیا را اعلام کرده است. این اطلاعات و گزارشات از نظرات و دیدگاه مسافران گردآوری شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۱۳
بهترین جاذبه های گردشگری آسیا در سال 2018 از نگاه تریپ ادوایزر

سایت سفر و گردشگری، تریپ ادوایزر، بر اساس نظرات و امتیازات کاربران خود، فهرستی از بهترین دیدنی‌های آسیا در سال 2018 ارائه کرده است.

در این فهرست "آنگکور وات" در کامبوج برای دومین سال متوالی، نخستین رتبه را در سطح جهان به دست آورده است، همچنین این جاذبه گردشگری رتبه اول بهترین دیدنی های آسیا را نیز به خود اختصاص داده است.

مدیر ارتباطات آسیا-اقیانوسیه، "جانیس لی فانگ" (Janice Lee Fang) بیان کرده است:
مکان های دیدنی انتخاب شده توسط کاربران، از قدیمی ترین و تاریخی ترین آثار به جای مانده آسیا هستند که جامعه جهانی مسافران تریپ ادوایزر، آنها را بسیار توصیه می کنند. از معابد متحیر کننده گرفته تا قلعه های باستانی و سازه های بسیار با شکوه، همگی شامل این فهرست می باشند. مسافرانی که به دنبال تجربه ای فراموش نشدنی و فوق العاده در سفر خود هستند، می توانند به این فهرست رجوع نمایند.
در بررسی های اخیر تریپ ادوایزر، دیدنی ها، تجارب و تورهایی شناسایی شده است که امتیاز بسیار زیادی را از سمت کاربران دریافت کرده اند. سایت تریپ ادوایزر بیشتر از 100,000 فعالیت، تور و نقاط مختلف در سراسر جهان را برای آشنایی هرچه بیشتر مسافران و علاقمندان با جاذبه های دیدنی به نمایش می گذارد.


دربار صاحب، امریتسار، هند
در طول روز بیشتر از 100,000 نفر به منظور عبادت از "دربار صاحب (Harmandir Sahib) یا "معبد طلایی" (Golden Temple) دیدن می کنند. این معبد، زیارتگاه اصلی "پیروان آئین سیک" (Sikhism) و برای آنان مکان بسیار مقدسی می باشد.
این مکان با هدف فراهم سازی محلی برای عبادت همه افراد، بدون توجه به ظاهر و اعتقاد و نژاد آنها بنا شده است. مهمترین جاذبه توریستی معبد طلایی کلکته، آشپزخانه عمومی است که برای تمام بازدیدکنندگان آن، غذای رایگان فراهم می کند.
برای بازدید از این معبد و دیگر معابد فوق العاده و کم نظیر در هند، می توانید تور هند نوروز 98 را خریداری نمایید و با خدمات ویژه تور در تعطیلات خود از این جاذبه های دیدنی هند بازدید نمایید.


دژ امبر، جیپور، هند

"دژ امبر" (Amber Fort) در فاصله 11 کیلومتری شهر "جیپور" (Jaipur) و بر روی کوهی در کنار "دریاچه مائوتا" (Maota Lake) واقع شده است. این قلعه که یکی از جاذبه های توریستی جیپور به شمار می رود، با استفاده از ماسه سنگ قرمز و سنگ مرمر سفید با ترکیبی از سبک های گوناگون معماری راجپوت و هندو و همچنین ترکیبی از تزئینات هندو و اسلامی ساخته شده است.
چنانچه مقصد سفرتان جیپور است، می توانید از تورهای دهلی آگرا جیپور 98 استفاده نمایید و به دیدن یکی از بهترین و برترین جاذبه های توریستی دنیا در جیپور بروید و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

دیوار بزرگ موتیانیو، پکن، چین
در فاصله حدودی 70 کیلومتری شمال شرقی مرکز پکن واقع در چین، دیوار بزرگ 5 کیلومتری "موتیانیو" (Mutianyu) قرار گرفته است. این دیوار عظیم یکی از بهترین قسمت های حفاظت شده دیوار چین است. این بخش از دیوار توسط کوه های اطراف احاطه شده است و به عنوان مانع شمالی برای دفاع از پایتخت و مقبره امپراطوری مورد استفاده قرار می گرفته است.
برج های دیده بانی، استوار و بسیار محکم در امتداد موتیانیو واقع شده اند، که این ویژگی به ندرت در قسمت های دیگر دیوار بزرگ دیده می شود.
برای بازدید از این جاذبه فوق العاده و تاریخی می توانید رزرو تور نوروز چین را از طریق وبسایت الفبای سفر انجام دهید و یا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

مجموعه معابد بودا، وات فو، بانکوک, تایلند

یکی از قدیمی ترین و بزرگترین معابد در بانکوک، وات فو می باشد. این معبد له دلیل مجسمه غول پیکر بودای خوابیده بسیار معروف است. این مجسمه عظیم، با طول 15 متر و ارتفاع 46 متر از طلا ساخته شده است.

وات فو یک جاذبه مذهبی است که مکان مدرسه پزشکی تایلند است. همچنین ماساژ سنتی تایلند از این مجموعه معابد بودا زاده شده است که امروزه هم در آن آموزش داده می شود.
شما می توانید در تعطیلات سال نو به همراه تور تایلند نوروز 98 به بازدید از این مجموعه زیبا و متحیر کننده بروید و تعطیلاتی فوق العاده و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تورهای نوروز 98، آماده ارائه خدمات ویژه برای بهترین سفر نوروزی شما عزیزان می باشد. تنها با ارتباط با همکاران ما در آژانس توریستی الفبای سفر می توانید مناسب ترین تور نوروزی را برای خود و همراهانتان انتخاب نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها