امسال تاکنون 770مددجوی کمیته امدادامام خمینی (ره)چهارمحال و بختیاری خودکفا شدند.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۰۱
خودکفایی 770مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما،چهارمحال وبختیاری،معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد استان گفت:در۸ ماهه نخست امسال زمینه اشتغال ۷۷۰ مددجوی کمیته امداد استان فراهم‌شده است.

مهدی امیری مطرح کرد: ایجاد زمینه اشتغال و کمک به خودکفایی مددجویان این نهاد و افراد نیازمند از اهداف مهم کمیته امداد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بابیان اینکه برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی براساس ظرفیت‌ها و نیازهای هر منطقه تعریف شده است، افزود:امسال تاکنون ۹۳۸ مددجوی کمیته امداد استان دوره‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های صنایع دستی، دامپروری، خدمات، صنفی و صنعتی را گذرانده‌اند.

امیری با اشاره به اینکه حمایت از زنان و دختران نیازمند ازاهداف مهم این نهاد است،گفت:برای۷۲۷ نفراز زنان سرپرست خانوارودختران خانواده‌های مددجو مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

وی گفت: ۱۱۰ هزار نفر ساعت آموزش به مددجویان کمیته امداد در مراکز فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت این سازمان ارائه‌شده که ۷۷۰ نفر از این مجموع افراد شاغل شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بابیان اینکه رده‌های سنی مختلف می‌توانند از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند،گفت: این دوره‌های آموزشی برای ۸۳ دانش‌آموز، ۱۵ دانشجو، ۱۸۰ فارغ‌التحصیل و ۳۶۹ نفر سرپرست خانوار ارائه‌شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها