امروزه بزرگترین مشکل برای زندگی در کلان شهرها، هوای آلوده و نا مطبوع است که بر عمر و زندگی مردم تاثیر بدی گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۴۷
رهایی از آلودگی هوا با بهره گیری از هواسازهای خاص در خانه شما

بهترین رویکرد استفاده از هواسازهای هایژنیک در منازل است، که کمک بسیاری در تنظیم دما، رطوبت و ذرات معلق در هوا و ایجاد اتاق تمیز در خانه را دارد.

هر چند این هواسازها در فضاهای خاص مانند بیمارستان ها، اتاق های تمیزو اتاق های سرور بیشتر معمول است اما با توجه به بروز مشکلات ریوی، سرطان ها، نابروری زنان، کوتاه شدن عمر افراد و عدم جوابگویی تصفیه هوای خانگی، و استفاده از هواکش خانگی برای تخلیه هوا، رفته رفته استفاده از این هواسازها در محیط های مسکونی نیز رایج شده است.

استفاده از این هواسازها و تخلیه هوا توسط هواکش مخصوص جت فن، هوای خانه شما را به لحاظ دمای آسایش، رطوبت، ذرات و گازهای موجود در هوا مانند هوای کوهستان تمیز و مطبوع می کند.

هواکش های خاص داخل این هواسازها از نوع پلاگ فن بوده و استفاده از فیلترها راندمان بالای هپا امکان ورود هرگونه باکتری را از بین می برد.

علاوه بر این با بهره گیری از لامپ هایUV، هوای کاملا استریل وارد محیط خانه میشود. شاید بپرسید دما و رطوبت چگونه تنظیم می شود!!

مهمترین بخش طراحی هواساز انتخاب کویل های گرمایی و سرمایی مناسب می باشد که قادر به تأمین سرمایش و گرمایش دستگاه هواساز می باشند، استفاده از کویل های گلد فین و رطوبت زن ها الکترونیک التروسونیک به راحتی آب و هوای خانه شما را به شرایط اسایش رسانده و مطبوع می کند.

شرکت وی سی صنعت این آمادگی را دارد که هواساز با کاربری های خاص نظیر هواساز هایژنیک بیمارستانی، خانگی را طراحی و اجرا نماید برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ما به ادرس www.vcsanat.org مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها