سارقان مسلح طلافروشی امامت مشهد در تله پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۴۳
دستگیری سارقان طلافروشی خیابان امامت مشهد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت : در پی وقوع یک فقره سرقت نافرجام مسلحانه طلافروشی در خیابان امامت مشهد در تاریخ یکشنبه 18 آذر و متواری شدن سارقان ، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

سردار محمدکاظم تقوی افزود : ماموران انتظامی پلیس راه آهن شهرستان نیشابور با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده یکی از این سارقان مسلح را در راه آهن این شهرستان شناسایی و از محل تردد وی مطلع شدند.

سردار تقوی گفت : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی ، متهم را در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار داشت دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک عدد پوکه ، 3 هزار دینار و 2 عدد گوشی نیز کشف کردند.

سردار تقوی با اشاره به انجام دادن 2 عملیات موفق دیگر توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان گفـت : در این عملیات یگان های عملیاتی پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به دستگیری یک نفر از متهمان در مشهد شدند و یک نفر دیگر از این متهمان را که قصد فرار از استان را داشت در پلیس راه جندق دامغان به همراه یک قبضه کلت کمری و 4 تیر جنگی دستگیر کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در تحقیقات فنی بعمل آمده توسط پلیس ، متهمان به سرقت نافرجام مسلحانه طلافروشی خیابان امامت مشهد اعتراف کردند، گفت : تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها