وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح چندین پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در شهرستان های رفسنجان و انار وارد استان کرمان شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۰۷
وزیر بهداشت وارد استان کرمان شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی دقایقی پیش با استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی به منظور افتتاح چندین پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در شهرستان های رفسنجان و انار با متراژ ۱۱ هزار و ۸۴۰ مترمربع و هزینه ۴۰ میلیارد تومان وارد استان کرمان شد.

این پروژه های شامل افتتاح اورژانس بیمارستان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان به عنوان بزرگترین اورژانس جنوب شرق کشور با مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و هزینه هفت میلیارد تومان با ظرفیت ۵۴ تخت بیمارستانی است.

پروژه آی.سی.یو اطفال بیمارستان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و هزنیه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هم در این سفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با زیربنای دو هزار و ۷۰۰ مترمربع و هزینه ۸.۵ میلیارد تومان با ظرفیت ۱۲ هزار پرس غذا در روز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی رفسنجان هم با زیربنای چهار هزار و ۱۰۰ متر مربع که سه هزار و ۳۰۰ مترمربع آن ساختمان اصلی و ۸۰۰ مترمربع ساختمان اداری بوده و هزینه ساخت آن نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان است؛ افتتاح می شود. در این کلینیک ۵۰ واحد مطب تخصصی و فوق تخصصی وجود دارد.

مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد رفسنجان با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان هم در این سفر توسط قاضی‌زاده هاشمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

در این سفر وزیر بهداشت پروژه های خانه بهداشت روستای زبامهران بخش نوق با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و هزینه ساخت ۳۰۰ میلیون تومان، پروژه ستاد شبکه بهداشت شهرستان انار با زیربنای هزار مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، پروژه مرکز جامع سلامت شهری شهید باهنر انار با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان و پروژه خانه بهداشت گلشن شهرستان انار با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و هزینه ۱۷۰ میلیون تومان را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها