رئیس بیمارستان امام خمینی (‌ره‌) سردشت :

توده ۵ کیلویی از شکم بیمار سردشتی با موفقیت خارج شد ( +عکس)

رئیس بیمارستان امام خمینی (‌ره‌) سردشت گفت : کادر اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (‌ره‌) سردشت موفق به خارج کردن توده بزرگی از شکم خانم بیمار سردشتی شدند.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۸۱
توده ۵ کیلویی از شکم بیمار سردشتی با موفقیت خارج شد ( +عکس)

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، پیمان مشاری در خصوص عمل موفقیت‌آمیز خارج کردن توده بزرگ ۵ کیلویی از شکم بیمار جوان، اظهار داشت: بیمار خانم ۲۰ ساله با علائم درد شکم از روز شنبه مورخه 17 آذر با احتمال آپاندیسیت به اورژانس بیمارستان مراجعه و پس از مشاوره و معاینات صورت گرفته شده و همچنین انجام و بررسی گزارش سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی توده بزرگ در ابعاد ۲۰×۳۰ سانتی متر مشاهده شد که از منشاء تخم دان راست بوده و با توجه به ضخامت و بزرگی اندازه توده، بلافاصله بیمار در اتاق عمل بستری شد.

وی در ادامه افزود: پس از یک ساعت عمل جراحی با حضور جراح عمومی، متخصص زنان و زایمان، بیهوشی و کادر اتاق عمل، توده به صورت کامل و بدون پارگی از شکم بیمار خارج و پس از انجام ریکاوری با حال عمومی خوب به بخش جراحی زنان انتقال و اکنون تحت نظر است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (‌ره‌) سردشت عنوان کرد: حضور به موقع بیمار با توجه به عدم مراجعه به پزشک در طول سه ماه بزرگ شدن شکم، می‌توانست در حفظ تخمدان و همچنین جلوگیری از پیشرفت بیماری تاثیر بسزایی داشته باشد.

مشاری بیان داشت: توده از منشاء سلول‌های سطحی تخمدان بوده و یک طیف وسیع از کاملا خوش خیم تا بد خیم را شامل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها