هانی ژل رویال اولین محصول ایرانی که باعث از بین رفتن خستگی و ضعف بیماری سرطان می گردد

شربت غلیظ طبیعی حاوی عسل خالص طبی و ژل رویال سلطنتی و عصاره میوه عناب

شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه دایا دارو که به عنوان شرکت مستقر در مرکز رشد طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت می نماید موفق شده است با همکاری چندین مرکز علمی و پژوهشی دانشگاهی و مرکز تحقیقات سرطان و رادیوتراپی (پرتو درمانی) در زمینه بهبود کیفیت زندگی بیماران خصوصاً بیماران مبتلا به سرطان و ام اس فعالیت نماید.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۵۶
شربت غلیظ طبیعی حاوی عسل خالص طبی و ژل رویال سلطنتی و عصاره میوه عناب

هانی ژل به عنوان اولین محصول رسمی این شرکت با مصوبه کمیته فناوری و شورای صنعت در مرکز رشد طب و داروسازی سنتی و فرآورده¬های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پس از طیّ مراحل تحقیق و توسعه (R&D) و اخذ مجوزهای اخلاق پزشکی و انجام کارآزمایی¬های بالینی به عنوان داروی طبیعی مجوز تولید گرفته است.

تیم تحقیقاتی و پژوهشی این شرکت از اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی بوده و با همکاری بین بخشی الگوی موفقی از ارتباط دانشگاه و صنعت و تلاش برای خدمت رسانی به مردم و بیماران، خصوصاً بیماران خاص و مبتلا به سرطان و ام اس (مولتیپل اسکلروزیس) ارائه داده است.

هانی ژل رویال می تواند باعث بهبود ضعف و خستگی و افزایش کیفیت زندگی بیماران خصوصا بیماران مبتلا به سرطان، افزایش توان جسمی و تعدیل سیستم ایمنی شود. و همچنین در موارد زیر کاربرد دارد:

عسل مهمترین محصول زنبور عسل است که توسط زنبورهای کارگر تولید می شود. اما فعالیت زنبورهای کارگر منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال و موم را نیز تولید می کنند.به ژل رویال (royal jelly) شاه انگبین، شیره زنبور عسل، شهد شاهانه و غذای ملکه هم می گویند.

این ماده بسیار مغذی و نیرو بخش است. در واقع به عنوان غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده و از گذشته های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می شده و اکنون نیز در کشورهای پیشرفته جهان استفاده طبی از آن بر پایه تحقیقات دانشمندان در دانشگاه ها و موسسه های تحقیقاتی معتبر رایج است.



استفاده وزیر بهداشت جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی از هانی ژل

ژل رویال هانی ژل تنها ماده حاوی ده هیدروکسی دکانوئیک اسید در طبیعت است که دانشمندان بسیاری از اثرات این ژل را ناشی از این اسید چرب کوتاه زنجیره می دانند. ژل رویال و درمان سرطان
خواص درمانی ژل رویال :

• هانی ژل کمک به بهبود ضعف و خستگی ناشی از بیماری ها مثل سرطان ، ام اس ، ورزش شدید و حرفه ای
• افزایش توانایی دفاعی بدن در مقابله با سرماخوردگی ، آنفلوانزا خصوصا در سالمندان و کودکان
• بهبود خونسازی و تامین انرژی در دوران نقاهت بیماری
• کمک به رشد کودکان
• افزایش قدرت باروری
• افزایش حافظه


هانی ژل رویال

حاوی ریز مغذی های اسید آمینه های ضروری ، ویتامین ها و مواد معدنی مثل پتاسیم کلسیم ، آهن و روی با خواص آنتی اکسیدانی و ضد تورمی ، ایمونومدولاتوری

مصرف هانی ژل در بارداری و شیردهی:
مصرف دارو هانی ژل در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است، در صورت لزوم با پزشک معالج مشورت شود.


هانی ژل ، عوارض جانبی ژل رویال :
مانند بسیاری از داروهای طبیعی، احتمال واکنشهای آلرژیک و حساسیت پوستی در افراد مستعد وجود دارد.

تداخلات دارویی هانی ژل:
مشورت با پزشک در صورتیکه داروهای کاهنده قند خون استفاده می شود، ضروری است.
مصرف همزمان با داروهای ضد انعقاد خون توصیه نمی شود.

تعامل وارفارین (کومادین) با ژل رویال (ژل رویال ممکن است اثرات وارفارین را افزایش دهد و سبب ابتلا به کبودی یا خونریزی شود).

این فرآورده با همکاری شرکت های دانش بنیان سیمرغ حکمت ایرانیان، حکمت پژوهان سلامت نگر و تحقیق و توسعه دایا دارو و با مصوبه کمیته فناوری و شورای صنعت در مرکز رشد طب و داروسازی سنتی و فرآورده¬ های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پس از طیّ مراحل R&D و اخذ مجوزهای اخلاق پزشکی و انجام کارآزمایی¬ های بالینی به عنوان داروی طبیعی مجوز تولید گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها