فرمانده انتظامی بروجرد ازشناسایی و دستگیری فردی که به بهانه خواستگاری از دختران دم بخت ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۷۹
دستگیری خواستگار کلاهبردار در بروجرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ غلامحسین مهدی پور فرمانده انتظامی بروجرد گفت: فردی که به بهانه خواستگاری از دختران دم بخت دو میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی به بهانه خواستگاری از وی کلاهبرداری کرده موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مدتی قبل فردی با وعده‌ و وعید‌های دروغ از دختران جوان به بهانه خواستگاری اقدام به کلاهبرداری و اخذ وجه نقد کرده است که با انجام تحقیقات گسترده و کار‌های اطلاعاتی محل سکونت وی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی فرد کلاهبردار دستگیر و به جرم خود معترف شد.

وی گفت: شهروندان به‌ویژه خانم‌ها باید مراقب باشند که بدون تحقیق و بررسی و شناخت کامل با هرکسی به بهانه خواستگار ارتباط برقرار نکرده و به درخواست‌های غیرمعمول آن‌ها پاسخ ندهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها