رئیس کل سازمان نظام پزشکی که بازنشسته است، طی نامه ای خطاب به رئیس شورای عالی این سازمان کناره گیری خود را از ریاست کل نظام پزشکی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۷۹
رئیس کل سازمان نظام پزشکی استعفا داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، در متن نامه ایرج فاضل آمده است: اینجانب در تاریخ 12 آذر با حکم ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به افتخار بازنشستگی نائل شده ام. ضمن سپاس از این اقدام، بر اساس مصوبه ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب 1395 مجلس شورای اسلامی و مصوبه مورخ 26 بهمن 1396 شورای عالی نظام پزشکی استعفا و کناره گیری خود را از سمت ریاست کل سازمان اعلام می کنم.

وی خطاب به محمدرضا ظفرقندی، رئیس شورای عالی نظام پزشکی نوشت: بر اساس تبصره 2 ماده 9 قانون نظام پزشکی از این تاریخ تا زمان انتخاب رئیس کل جدید توسط مجمع عمومی، جناب عالی مسئولیت سرپرستی سازمان را عهده دار خواهید بود.

وی اضافه کرد: ضمن تقدیر و سپاس از همکاری های صمیمانه حضرت عالی و اعضای شریف و ارجمند شورای عالی نظام پزشکی، از درگاه خداوند متعال برای همکاران عالی قدری که با آرای ارزشمند خود امکان همکاری اینجانب را در سازمان نظام پزشکی فراهم آوردند و جامعه اندیشمند و عالم و خدوم پزشکی ایران عزیز آرزوی سربلندی و توفیق دارم.

برخی اخبار دلیل کناره گیری رئیس کل نظام پزشکی را به دلیل اختلاف با شورای عالی نظام پزشکی عنوان کرده بودند، اما سازمان نظام پزشکی اعلام کرد، این اقدام فقط به دلیل بازنشستگی بوده است.

عزت اله گل علیزاده، نائب رئیس شورای عالی نظام پزشکی پیشتر اعلام کرده بود: افرادی که طبق مصوبه شورای عالی نظام پزشکی مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان در این سازمان مشغول به کار هستند، از نظام پزشکی می روند.

وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی تابع قانون مدیریت خدمات کشوری نیست ولی شورای عالی نظام پزشکی قبل از مصوبه اخیر مجلس، مصوبه ای داشت که بکارگیری بازنشستگان را در این سازمان ممنوع کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها