کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

بارندگی در بسیاری از مناطق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به فعال بودن سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، از بارندگی در بسیاری از مناطق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۹۹
بارندگی در بسیاری از مناطق کشور

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرکرده در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما افزود: از خیلی شهرها گزارش بارش باران داشته ایم و در برخی مناطق، برف باریده است و امروز همچنان در استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، شمال فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان و مرکزی بارش خواهیم داشت.

وی گفت: در حاشیه جنوبی البرز در استان های تهران، قم، البرز، قزوین و زنجان نیز امروز بارندگی داریم که به تدریج میزان آن گسترش می یابد و در سواحل دریای خزر در استان های گیلان و مازندران نیز بارندگی داریم.

سرکرده گفت:​ با توجه به سرمای هوا بارش در شمال غرب و حاشیه زاگرس و البرز به صورت برف خواهد بود و از رانندگانی که قصد سفر در این محورها را دارند، درخواست می کنیم با تجهیزات ایمنی مناسب از جمله زنجیر چرخ تردد کنند.

وی افزود: ​با توجه به کاهش دما شاهد مه غلیظ در جاده های کوهستانی البرز، زاگرس و شمال غرب کشور امشب و فردا خواهیم بود که موجب کاهش دید می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آلودگی روز گذشته هوای شهرهای صنعتی از جمله اراک، اصفهان، تهران و کرج به تدریج در حال کم شدن است و به نظر می رسد امروز به میزان بسیار زیادی از آلودگی هوا کم شود و هوا به شرایط سالم برگردد.

وی گفت: ​امروز هم در تهران شاهد بارش باران خواهیم بود و دما در گرم ترین زمان به 14 درجه می رسد و پیش بینی می کنیم بارش باران در تهران فردا هم ادامه پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها