استاندار جدید آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری استان که امروز (دوشنبه) با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، معرفی و از تلاش‌های استاندار پیشین قدردانی شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۱۱
استاندار جدید آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری استان معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان اجرایی و نمایندگان استان در مجلس و نیز حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد،

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های مجید خدابخش در مدت تصدی مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی را به عنوان چهاردهمین استاندار این استان معرفی و حکم وزیر کشور را به وی اعطا کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حکم انتصاب پورمحمدی به سمت استانداری آذربایجان شرقی، ابراز امیدواری کرده است: استاندار جدید در ایفای مسؤولیت اجرای سیاست‌های کلی کشور و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی ملی و محلی و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند، موفق باشد.

در این مراسم همچنین لوح‌ سپاسی از طرف وزیر کشور به مجید خدابخش، استاندار پیشین آذربایجان شرقی اهدا شد.

استاندار جدید آذربایجان شرقی همچنین پیش از جلسه شورای اداری استان به همراه معاون وزیر کشور، با حضور در گلزار شهدای شهر تبریز با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها