معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میانگین بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری 94 درصد نسبت به میانگین بلند مدت افزایش داشته است، گفت: ارتفاع برف در ایستگاه «چلگرد» امروز 21 سانتی‌متر است.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۹۸
افزایش 94 درصدی بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری/ارتفاع برف در «چلگرد» 21 سانتی‌متر است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، مهرداد قطره با اشاره به اینکه صبح امروز، شهرکرد با منفی دو درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان‌ها در کشور بود، گفت: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته در شهرکرد 13 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در لردگان 19 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، دمای صبح امروز ایستگاه چلگرد را منفی یک درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: ارتفاع برف این ایستگاه به 21 سانتی‌متر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین بارندگی استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 202 میلی‌متر بوده است، اضافه کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه میانگین سالیانه 94 درصد افزایش دارد.

قطره با بیان اینکه تا اواخر هفته، جوی آرام بر چهارمحال و بختیاری حاکم است، ادامه داد: بر اساس داده‌های هواشناسی سامانه بارشی اواخر پنچ شنبه هفته جاری به استان وارد می‌شود و عمده فعالیتش در نواحی غربی خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روند تغییرات دما طی چند روز آینده یک تا دو درجه افزایشی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها