فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد:

دستگیری قاتل فراری توسط پلیس همدان در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی استان همدان از توفیق دستگیری قاتل فراری توسط پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت پس از قتل در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۱۶
دستگیری قاتل فراری توسط پلیس همدان در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل در اثر اختلافات خانوادگی با اسلحه گرم در چند روز گذشته در یکی از محلات شهر همدان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های اولیه توسط ماموران کلانتری۱۴ شهرستان همدان مشخص شد درگیری بین فردی با خانواده همسرش بوده است که در این درگیری پدر همسر قاتل با شلیک گلوله مجروح و در بیمارستان فوت می کند و داماد قاتل که مردی ۲۷ ساله و سابقه دار بود از محل می گریزد.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: در ادامه پرونده برای رسیدگی و دستگیری قاتل در اختیار اداره جنایی پلیس آگاهی استان قرار می گیرد که با بررسی ها و انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سرانجام پس از گذشت ۲۴ ساعت از وقوع قتل، قاتل فراری دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر موضوع کنترل خشم گفت: عدم مهارت در کنترل خشم از سوی طرفین درگیری موجب بروز قتل و صدمات جبران ناپذیری به طرفین درگیری شد.

وی از شهروندان خواست تا با سعه صدر، مشورت، استفاده از تجربیات ریش سفیدان و کنترل خشم از بروز این گونه حوادث جلوی گیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها