فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

دستگیری سارق 4 میلیاردی با تلاش پلیس سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقی که چهار میلیارد ریال اموال یکی از اتباع افغانستان را ربوده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۰۹
دستگیری سارق 4 میلیاردی با تلاش پلیس سمنان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: چندی قبل گزارش سرقت اموال یکی از اتباع افغانستانی در زائرسرای شهرستان سرخه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: بنا بر اظهارات «حبیب»، راننده یک دستگاه خودروی سواری که وی را به‌عنوان مسافر در تهران سوار کرده بود، در زائرسرای سرخه از فرصت استفاده کرده و با ساک شخصی مال‌باخته متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان به اظهارات حبیب اشاره و تصریح کرد: بنا بر گفته‌های وی، کیفش حاوی 170 عدد ساعت مچی با مارک و برند روز دنیا و یک انگشتر طلا بوده که درمجموع چهار میلیارد ریال ارزش داشته است.

قاسمی از پیگیری‌های ویژه مأموران انتظامی به‌خصوص تیم تخصصی پلیس آگاهی شهرستان سرخه برای شناسایی راننده خبر داد و گفت: سرانجام با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات ویژه، سرنخ‌هایی از حضور سارق در مشهد به دست آمد.

به گفته وی، مأموران آگاهی با اخذ نیابت قضایی عازم مشهد شدند و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، وی را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با معرفی سارق 35 ساله به مرجع قضایی پس از تکمیل پرونده از توقیف سواری مورد نظر و تحویل آن به شعبه نیابت دادسرای مشهد و تحویل اموال به سرقت رفته با این تبعه افغانستانی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها