• 0 18
  • 0

یک مرد اهل میامی سمنان پس از تزریق پنی‌سیلین درگذشت

شنبه 10 آذر 1397 ساعت 10:29
ک منبع آگاه در میامی، گفت: یکی از اهالی روستای نام نیک بخش کالپوش در شمال میامی ساعتی پس از تزریق پنی‌سیلین در منزل خود درگذشت.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، این منبع آگاه بابیان اینکه شامگاه چهارشنبه مردی از اهالی روستاهای منطقه کالپوش به خانه بهداشت مراجعه و آمپول پنی‌سیلین را دریافت می‌کند، تأکید کرد: تزریق برای این بیمار به‌خوبی صورت می‌گیرد اما پس از چند ساعت وی در منزل جان خود را از دست می‌دهد.

وی می‌افزاید: پیگیری برای مرگ این مرد در دستور کار قرارگرفته و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نیز خواسته‌شده تا درباره این امر توضیح دهند.

یک مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز گفت: مرگ این بیمار هیچ ارتباطی با تزریق وریدی او در خانه بهداشت نداشته و مرگ وی به دلیل سکته قلبی رخ‌داده است.

وی می‌گوید: اگر قرار بود بدن این فرد به آمپول واکنش نشان دهد در همان موقع تزریق یا پس‌ازآن مشخص می‌شد اما مرگ ساعت‌ها پس از تزریق رخ‌داده و این ارتباطی به آمپول نداشته است.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود می گوید: این مسئله البته بازهم در حال پیگیری است.

به اشتراک گذاری
کد خبر : 3538948123265231049
لینک کوتاه :

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی: