آیین تشییع پیکر مرزبان شهید ستوان دوم مصطفی عبدالملکی با حضور فرمانده مرزبانی ناجا، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانی و مسئولان اجرایی در شهر بانه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۷۴
پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ستوان دوم مصطفی عبدالملکی فرمانده پاسگاه بروشکانی شامگاه سه شنبه در درگیری با مترددان غیر مجاز و متجاوزین مرزی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید عصر چهارشنبه با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، جمع زیادی از مردم شهید پرور بانه و همرزمان شهید از مقابل سپاه ناحیه تا میدان جهاد این شهر برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان بانه در این مراسم با تجلیل از جایگاه رفیع شهادت در دفاع از ارزش های اسلامی گفت: شهدا میراث ماندگار جامعه اسلامی هستند و از آنان به عنوان اسطوره های فداکاری و ایثار یاد می شود.

حجت الاسلام علی اصغر حسنی افزود: درجه والای شهادت نصیب هر کسی نمی شود و روح پاک شهدا تا ابد در بهشت جاودان می ماند.

پیکر پاک و مطهر شهید عبدالملکی پس از بدرقه مردم شهیدپرور و مرزدار بانه برای خاکسپاری به زادگاه شهید در شهرستان قروه منتقل شد.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است، بانه 84 کیلومتر مرز با اقلیم کردستان عراق دارد و پاسگاه مرزی بروشکانی در 49 کیلومتری بانه در بخش ننور واقع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها