ظریف در دیدار با مدیر کل سازمان جهانی مالکیت معنوی

تحریم‌های غیرقانونی عاملی مخرب برای توسعه جوامع در حوزه علم است

وزیر خارجه ایران در دیدار با مدیر کل سازمان جهانی مالکیت معنوی گفت: اقدامات قهری یکجانبه و تحریم های غیرقانونی عاملی مخرب برای توسعه و پیشرفت جوامع در حوزه علم و فناوری است.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۵۴
تحریم‌های غیرقانونی عاملی مخرب برای توسعه جوامع در حوزه علم است

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، محمدجواد ظریف عصر سه شنبه در ژنو با فرانسیس گری، مدیر کل سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) در خصوص همکاری های دوجانبه با این سازمان و روندهای جاری بین المللی در حوزه مالکیت معنوی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به برنامه های ایران برای حرکت از اقتصاد مبتنی بر نفت و‌ گاز به اقتصاد دانش بنیان، بر اهمیت توجه به مالکیت معنوی در این مسیر تاکید کرد.

وی ضمن برجسته نمودن اهمیت چندجانبه گرایی در عرصه بین المللی، اقدامات قهری یکجانبه و تحریم های غیرقانونی را عاملی مخرب برای توسعه و پیشرفت جوامع در حوزه علم و فناوری برشمرد.

مدیر کل وایپو نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی در خصوص آخرین روندهای بین المللی در حوزه مالکیت معنوی، به مهمترین چالش های پیش روی جامعه جهانی در این حوزه اشاره و از جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک عضو فعال و سازنده در عرصه سازمانهای بین المللی و چندجانبه گرایی تمجید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها