لوله گالوانیزه در بازار لوله و اتصالات تهران توسط چند کارخانه و شرکت تولیدکننده لوله های گالوانیزه عرضه میگردد.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۴۸
لیست قیمت لوله گالوانیزه گرم سرد سبک سنگین

کارخانه هایی نظیر لوله گالوانیزه ساوه ، لوله گالوانیزه سپنتا ( تهران ، مرند ، اهواز ) ، لوله گالوانیزه درپاد، لوله گالوانیزه گلخانه ای به تولید انواع لوله های آبکاری گرم گالوانیزه و آبکاری سرد گالوانیزه میپردازند .

مدلهای تولیدی این لوله ها در دو حالت سنگین و سبک و فوق سنگین میباشد که مدل سبک آنها برای لوله کشی آب ساختمان ، مدل سنگین و فوق سنگین آنها به عنوان لوله های فشار قوی گالوانیزه گرم به فروش میرسند .

مجموعه گالواپایپ Galvapipe.com به عنوان نمایندگی رسمی فروش انواع لوله و اتصالات گالوانیزه و همچنین انواع محصولات صفر تا صد تاسیسات ، شیرآلات فلکه ای برنجی و شیرآلات بهداشتی و همچنین انواع لوازم و تجهیزات موتورخانه و آتش نشانی به ارائه لیست قیمت روز لوله گالوانیزه با مارک مد نظر شما میپردازد.

جهت مشاهده محصولات فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات گالواپایپ > اینجا کلیک کنید ، همچنین جهت دریافت انواع قیمت لوله گالوانیزه در هر شاخه با کارشناسان فروش شرکت شماره های 02166638506 ، 02166648197 تماس حاصل فرمایید .

لوله گالوانیزه چیست و چگونه تولید میشود؟

لوله های گالوانیزه در واقع همان لوله های فولادی آهنی سیاه بدون درز هستند که توسط آبکاری گرم گالوانیزه و آبکاری سرد گالوانیزه یک لایه روی zinc ، را به روی آنها میپوشانند تا مقاوم تر و مستحکم تر شده و همچنین زنگ نزنند . با توجه به این که کاربرد لوله گالوانیزه در گلخانه ها ، برق کشی ساختمان ها و همچنین برای لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان استفاده میشوند باید لوله ای با تحمل فشار استاندارد آب شهری تولید گردد که ساوه و سپنتا تولید کنندگان بهترین لوله گالوانیزه در ایران هستند . جلوگیری از زنگ زدن لوله های گالوانیزه گرم ، بهتر از لوله گالوانیزه سرد صورت میگیرد زیرا گالوانیزه گرم و سرد تفاوت هایی دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت . در نظر بگیرید که کیفیت بالاتر و بهترین لوله گالوانیزه گرم باعث میشود طبیعتا قیمت لوله گالوانیزه گرم از قیمت لوله گالوانیزه سرد بیشتر باشد .
تفاوت لوله گالوانیزه سرد و گرم چیست؟

آبکاری گالوانیزه گرم در دمای بالای 420 درجه سانتی گراد بر روی لوله سیاه فولادی صورت میپذیرد که این امر باعث قاطی شدن مولکولهای زینک یا همان روی با مولکول های فولاد آهن شده که تفاوت بسیاری در کیفیت این لوله ایجاد خواهد کرد . برای مثال لوله گالوانیزه گرم بسیار بیشتر از مدل سرد آن عمر میکند . در واقع این لوله های آبکاری شده گرم 25 تا 30 سال عمر میکنند و همچنین برای استفاده به عنوان لوله گالوانیزه گلخانه ای نیز بسیار کاربردی هستند زیرا فضای مرطوب گلخانه ها نیازمند یک نوع لوله است که زنگ نزند ضمن این که در صورت بروز زنگ زدگی در لوله های گلخانه ای دست دوم و نو در این لوله ها پوسیدگی ایجاد میشود و بازدهی یک گلخانه را بسیار کاهش خواهد داد .

لوله های سرد گالوانیزه اما اینطور نیستند و به لوله فولادی سرد نیز مشهورند . این مدل لوله ها در دمای بسیار پایین تر از گرم آن یعنی در دمای عادی آبکاری سرد میشوند که در واقع میتوان گفت نوعی رنگ روی zinc روی لوله آهنی سیاه پاچیده میشود . ضخامت گالوانیزه گرم به خاطر دمای بالای آبکاری بیشتر بوده اما ضخامت لوله سرد گالوانیزه کمتر میباشد .

عمر مفید لوله های سرد گالوانیزه نهایتا 10 الی 15 سال میباشد که در صورت استفاده از این لوله ها در ساخت گلخانه ها این عدد به 5 الی 7 سال خواهد رسید اما با این حال طبق بررسی ها قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای آبکاری سرد مقرون به صرفه تر میباشد .

کاربرد دیگر لوله گالوانیزه سرد برای مصارف فنس کشی دور تا دور باغ ها و زمین های کشاورزی و ویلاها میباشد . پر مصرف ترین سایز لوله گالوانیزه فنس کشی سایز 4.3 اینچ ، 1.2 اینچ و 2.11 اینچ است .



مشخصات فنی ، ضخامت وزن و قیمت لوله گالوانیزه سپنتا

همچون لوله و اتصالات پلیکا گلپایگان که در برند های بسیار مشهور پلیمر یاس گلپایگان ، لوله گستر گلپایگان و پلیمر گلپایگان به فعالیت مستمر و با کیفیت میپردازند ، کارخانه تولیدی لوله گالوانیزه سپنتا نیز بسیار قوی و با رشد روزافزون به تولید انواع لوله های گالوانیزه میپردازد . ناگفته نماند که مرکز پخش لوله و اتصالات گالواپایپ نمایندگی فروش انواع لوله و اتصالات پلیکا pvc فاضلاب معمولی و فشار ضعیف و فشار قوی نیز میباشد و برای دریافت لیست قیمت لوله پلیکا میتوانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید . سایز تولیدی این کارخانه از سایز 2.1 اینچ تا 6 اینچ به بازار لوله و اتصالات ایران عرضه میشود .

گالوانیزه سپنتا مدل معمولی یا سبک ، سنگین یا فشار قوی و فوق سنگین دارد که پر فروش ترین نوع آن مدل معمولی است و به عنوان لوله آب گالوانیزه در ساختمان ها و برای آب آشامیدنی مصرف میشود . این کارخانه در سه شهر اهواز ، مرند و تهران تولیدی دارد .

برای مشاهده و دریافت مشخصات فنی لوله سپنتا نظیر وزن لوله گالوانیزه سپنتا ، ضخامت انواع لوله گالوانیزه سپنتا و همچنین قیمت لوله گالوانیزه به آدرس https://www.galvapipe.com/لیست-قیمت-لوله-گالوانیزه-سپنتا-گرم/ مراجعه نمایید یا با شماره های 02166638506 و 02166648197 تماس حاصل فرمایید .

مشخصات فنی ، ضخامت وزن و قیمت لوله گالوانیزه ساوه

کارخانه لوله سازی ساوه نیز از دیگر شرکت های معتبر تولید کننده و صادر کننده انواع لوله گالوانیزه گرم ، سرد ، سبک و سنگین است که همواره سعی بر بهتر نمودن کیفیت با بهترین قیمت ها در بازار تهران ایران نموده است .

این کارخانه نیز در رقابت با لوله سازی سپنتا و در ساوه مشغول به عرضه انواع لوله گالوانیزه است . لوله سنگین ساوه برای مصارف صنعتی همچون پروژه های تاسیساتی ، احداث سوله ها و در تجهیزات آب و فاضلاب فشار قوی همچون لوله گلپایگان بکار میرود . سایز تولیدی و مشخصات فنی لوله های گرم و سرد ساوه به شرح زیر است که برای دریافت قیمت آنلاین هر شاخه لوله گالوانیزه میتوانید با کارشناسان فروش گالواپایپ تماس حاصل فرمایید :
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 2.1 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 4.3 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 1 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 1 2.1 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 1 4.1 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 2 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 2 2.1 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 3 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 4 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 5 اینچ
• لوله گالوانیزه ساوه سایز 6 اینچ


لیست قیمت روز لوله و اتصالات پلیکا و گالوانیزه

فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات گالواپایپ نمایندگی فروش بسیاری از برند های مطرح تاسیساتی همچون لوله گلپایگان ، اتصالات گالوانیزه توپی برزیل ، اتصالات جوشی مانیسمان ایران اتصال ، لوله های گازی سپاهان api و انواع شیرآلات فلکه ای کیز ایران و سیم ایتالیا Cim Italy و همچنین انواع شیر پیسوار فیلتردار محصولات رهانه و... میباشد.

کارخانه های تولید لوله گلپایگان پلیکا فاضلاب با پنج برند مطرح لوله گستر ، پلیمر یاس ، پلیمر گلپایگان ، تک ستاره و گلسار پلیمر میباشد.

جهت خرید لوله و اتصالات گالوانیزه و پلیکا و همچنین دریافت قیمت لوله پلیکا گلپایگان به آدرس https://www.galvapipe.com/golpayegan-pvcu-pipe-fittings-price-list/ مراجعه نمایید یا با شماره تلفن های 02166638506 ، 02166648197 تماس حاصل فرمایید و درخواست صدور پیش فاکتور آنلاین انواع لوله و اتصالات مد نظر خود نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها