کارخانه ساخت داروهای ضد سرطان و «ام .اس » روز دوشنبه در آئینی با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۷۱
کارخانه ساخت داروهای ضد سرطان در البرز راه اندازی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، شهرزاد نراقی مدیرعامل گروه داروسازی اکتوورکو در آئین راه اندازی این کارخانه گفت: با راه اندازی این کارخانه داروهای مورد نیاز بیماران سرطانی و ام .اس با رعایت بالاترین استاندارد ها دراین کارخانه تولید و در اختیار بیماران قرار می گیرد.

وی بیان داشت: برای راه اندازی این کارخانه یکصد میلیون یورو سرمایه داخلی و خارجی توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

نراقی با بیان اینکه گروه داروسازی اکتوورکو، سال 1347 توسط مرحوم دکتر مصطفی نراقی در البرز فعال شد، گفت: اکنون با توسعه شرکت های این گروه ، برای 2 هزار و 700 نفر شغل ایجاد شده است.

وی بیان داشت: سالانه یک میلیارد و 800 میلیون عدد قرص و کپسول ضد بیماری سرطان ، ام . اس و بیماری های دیگر در این گروه دارویی تولید می شود که با راه اندازی خطوط جدید، سال آینده به هفت میلیارد و500 میلیون عدد قرص و کپسول افزایش می یابد.

نراقی با بیان اینکه تولید محصولات این شرکت با هدف خنثی کردن تحریم ها در شرایط دشوار کنونی با سرعت پیش می رود، گفت: داروهای تولیدی این شرکت علاوه بر نیاز داخلی به کشورهای منطقه صادر خواهد شد.

گروه دارویی اکتوورکو در قالب شرکت های داروسازی اکتوورکو، البرز زاگرس، آتی فارمن و اکترو محصولات خود را به بازار دارویی ایران و منطقه عرضه می کند.

این گروه از سال 96 تا کنون بیش از 100 میلیون یورو در کارخانه های تولید داروهای هورمونی، پرخطر، آنکولوژی و خط تولید داروهای بیولوژیک «سل لاین» سرمایه گذاری کرده که بخشی از خطوط تولید پیش از پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

این مجموعه در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع در شهرک صنعتی بهارستان کرج فعالیت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها