مرد جوانی که به خاطر جای پارک خودرو همسایه خود را به قتل رساند، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۹۹
قتل به خاطر جای پارک خودرو!

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرگرد رضا کریمی سرپرست کلانتری ۱۶۱ ابوذر در تشریح جزئیات خبر قتل به خاطر جای پارک خودرو، گفت: در ساعت ۱۶ روز جمعه ماموران کلانتری در جریان فوت مشکوک مرد ۵۰ ساله ای در بیمارستان ضیاییان قرار گرفتند که برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. در تحقیقات متوجه شدند متوفی ساعتی قبل در کوچه محل سکونت خود با جوانی که همسایه اش بوده درگیر شده و دقایقی پس از اتمام درگیری و ترک محل، از ناحیه قلب و سر اظهار تالم کرده که توسط خانواده اش به بیمارستان منتقل که فوت کرد.

وی افزود: ماموران با حضور در محل درگیری که کوچه ای در خیابان زمزم بود موفق به شناسایی طرف درگیری شدند که با هماهنگی بازپرس کشیک قتل دستگیرش کردند. متهم ۲۱ ساله پس از انتقال به کلانتری اظهار کرد که ساعت ۱۴ با خودروی پژو خود از منزل در حال خروج بودم متوفی که خودرو وانت پیکان داشت به صورت نامناسب خودروی خود را جلوی منزل ما پارک کرده بود که به صورت جزیی با آن تصادف کردم که وقتی آمد به او اعتراض کردم که درگیری مختصری با وی داشتم.

به گفته سرگرد رضا کریمی، طبق اظهارات فرد دستگیر شده وی پس از اتمام درگیری محل را ترک کرده که بعدا متوجه شده که حالش پس از درگیری به هم خورده و او را به بیمارستان بردند.

سرپرست کلانتری ۱۶۱ ابوذر، اظهار کرد: پرونده به همراه متهم جهت تحقیقات بیشتر تحویل اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها