فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارق فراری تحت تعقیب و کشف ۲۱فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۶۶۵
سارق فراری با ۲۱ فقره سرقت به دام پلیس افتاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حسین براری اظهار داشت: ماموران یکی از کلانتری های کرمانشاه پس از اخذ نیابت قضایی توسط پلیس انتظامی شهرستان روانسر مبنی بر دستگیری سارق فراری و تحت تعقیب، شناسایی و دستگیری متهم فراری را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای متهم در یکی از شهرک های حاشیه ای شهر کرمانشاه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بیان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی، وی به ۲۱ فقره سرقت شامل ۲۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت از منزل اعتراف کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه سارق دستگیر شده از متهمان سابقه دار و حرفه ای است و احتمال می رود تعداد سرقت های وی بیش از اعترافات اولیه باشد، جهت ادامه تحقیقات تحویل پلیس شهرستان روانسر شد.

براری در پایان مبارزه با پدیده سرقت را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: تمام تلاش عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه پیشگیری از وقوع سرقت و کشف آن در سریعترین زمان ممکن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها