دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام سه باندکلان و مسلح بین المللی قاچاق مواد مخدر در شرق کشور خبر داد و گفت: برخورد با قاچاقچیان کلان مواد مخدر در دستور کار جدی دستگاه قضائی است.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۵۰
انهدام سه باند مسلح بین المللی قاچاق مواد مخدر در شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرماناظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان "عج" در اداره کل اطلاعات استان کرمان ظرف ۲۴ ساعته گذشته سه باندکلان و بین المللی قاچاق مواد مخدر که محموله‌ها را پس از وارد کردن به کشور، با استفاده از خودرو‌های تیزرو از مرز‌های شرقی کشور به استان‌های عمقی قاچاق می‌نمودند، شناسایی و قبل از ترانزیت مواد مخدر به سایر نقاط کشور مورد ضربه قرار گرفتند.

این مقام قضائی اعلام کرد: شامگاه گذشته پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده و منسجم اطلاعاتی از سوی افسران اطلاعاتی استان کرمان، در سه عملیات جداگانه در شهرکرمان سه نفر از اعضای اصلی و سرباند‌های کلان قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

دادستان کرمان عنوان کرد: در این رابطه مقادیری سلاح و مهمات جنگی از قبیل: اسلحه کلاشینکف و کلت کمری و مقدار یک تن و سیصدکیلوگرم تریاک کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

در همین رابطه سید علی متولی، رئیس دادگاه عمومی نرماشیر نیز از کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر طی روز گذشته توسط ماموران اداره اطلاعات شرق استان کرمان خبر داد.

معصومه ملکی

حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها