این روزها بسیاری از فعالیت‌ها و البته خرید افراد به صورت آنلاین انجام می‌گیرد و دیگر نیازی به سفرهای آزار دهنده درون شهری و تحمل بار سنگین ترافیکی نیست.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۱۰
بیمه، رایگان درب منزل

شاید بتوان گفت دیگر دورانی که افراد برای خرید خود می‌بایست ساعت‌ها در صف می‌ایستادند، به اتمام رسیده است و خریدهای اینترنتی و دریافت خدمات آنلاین زندگی را برای مردم بسیار راحت‌تر از گذشته کرده است.

یکی از انواع فعالیت‌هایی که می‌توان از طریق اینترنت و با صرف زمانی بسیار اندک انجام داد، استفاده از خدمات بیمه آنلاین است به طوری که شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه بازار، خدمات آنلاین متنوعی در اختیار بگیرید.

دریافت انواع بیمه همچون بیمه آتش سوزی، بیمه اتومبیل و... همگی از طریق سایت انجام می‌گیرد و پس از اتمام مراحل ثبت نام و خرید، بیمه نامه را به صورت کاملا رایگان درب منزل تحویل داده خواهد شد.

وجود 23 میلیون بیمه‌نامه در کشور

مطابق آمار 23 میلیون بیمه‌نامه در کشور ایران وجود دارد. تصور کنید صاحبان تک تک آنها بخواهند به صورت حضوری در صدد تمدید آن برآیند یا افراد جدیدی بخواهند از خدمات بیمه استفاده کنند.

اگر هر کدام از آنها تنها و تنها دو ساعت از زمان خود را صرف مراجعه به دفاتر بیمه کنند، چه میزان زمان تلف خواهد شد؟ آیا این امر بر بار ترافیکی شهری نیز اثر گذار است؟ آلودگی هوا چطور آیا می‌تواند از این حجم سفرهای درون شهری تاثیر پذیرد؟ قطعا پاسخ مثبت است و این میزان از رفت و آمد می‌تواند لطمات بسیاری به همراه داشته باشد. پس چه چیز بهتر از این که افراد بتوانند به صورت آنلاین خرید خود را انجام داده و از سفرهای درون شهری خودداری کنند؟

مزایای بیمه آنلاین

دریافت خدمات و همچنین انجام خریدهای آنلاین، مزایای بسیاری به همراه دارد که در ادامه با نمونه‌هایی از آنها آشنا می‌شوید:

1) مقایسه همزمان شرکت‌های بیمه: یکی از مهم‌ترین مزایایی که بیمه آنلاین دارد این است که شما می‌توانید به راحتی تمامی شرکت‌های بیمه را به صورت یکجا کنار هم داشته باشید و با مقایسه قیمت‌ها و خدمات آنها بهترین‌ها را انتخاب کنید.

2) استفاده شبانه روزی از بیمه آنلاین: یکی دیگر از ویژگی‌های بیمه آنلاین این است که در هر ساعتی از شبانه روز شما می‌توانید نسبت به خرید آنلاین بیمه اقدام کنید. این ویژگی برای افراد کارمندی که امکان این امر را ندارند تا ساعت اداری از محل کار خود خارج شوند، ویژگی منحصر به فردی به حساب می‌آید.

3) کاهش بار ترافیکی و حفظ محیط زیست: کاهش بار ترافیکی، آلودگی هوا و مصرف سوخت و مقابله با اتلاف وقت در پی کاهش سفرهای درون شهری، یکی از ویژگی‌های مهمی است که می‌توان به آن اشاره کرد. از طرف دیگر از میان برداشتن استهلاک حاصل از جا به جایی اهمیت بسیار بالایی دارد که میبایست مورد توجه قرار داد.

4) دریافت رایگان بیمه نامه: دریافت رایگان بیمه نامه در کمترین زمان ممکن نیز از دیگر مزایای استفاده از بیمه آنلاین است و شما می‌توانید با ارائه آدرس منزل و محل کار خود بیمه نامه را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

5) آشنایی با انواع بیمه: استفاده از خدمات آنلاین بیمه این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا به راحتی با انواع بیمه‌های موجود مانند بیمه شخص ثالث، بیمه خودرو، بیمه مسافرتی و... آشنا شوید و مزایا و خدمات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

چگونه بیمه را آنلاین خریداری کنیم؟

در حال حاضر امکان خرید بیمه هم به صورت حضوری و در دفاتر نمایندگی بیمه و هم به صورت غیرحضوری یا آنلاین در سایت‌های فروش بیمه اینترنتی فراهم است.

در میان روش‌های آنلاین خرید بیمه، می‌توان از سایت بیمه بازار بعنوان مرجع کاملی از شرکت‌های بیمه‌های برای مقایسه آسان همه شرکت‌های بیمه‌ای ایران و خرید آنلاین بیمه‌های ثالث، بدنه، بیمه آتش سوزی، عمر و موبایل مراجعه نمود.

به منظور خرید آسان و سریع بیمه، تنها کافیست آدرس www.bimebazar.com را در مرورگر خود وارد کرده و پس از انتخاب بیمه مورد نظر و پر کردن اطلاعات مورد نیاز، لیست قیمتی بیمه‌های ویژه خود را مشاهده کنید.

پس از انتخاب هر شرکت بیمه متناسب با معیارهای مورد نیازتان، می‌توانید به راحتی و با پرداخت آنلاین، بیمه را خریداری کنید.

پس از تکمیل خرید در این سایت، بیمه شما صادر شده و در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان بیمه‌نامه به محل دلخواهی که تعیین نموده‌اید ارسال خواهد شد.

در این فرآیند شما تنها کافیست با چند کلیک و وارد کردن اطلاعات خودروی خود، در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به رفت و آمد به دفاتر بیمه‌ای شرکت‌های مختلف، بهترین بیمه را انتخاب و خرید کنید. سایت بیمه بازار تنها برای تهران نبوده و ارسال رایگان به شهرستان‌ها را نیز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها