دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت که چنانچه محرز شود قصور یا تقصیری در تامین نیروی اسکورت امنیتی، انتظامی و ترافیکی مسیر حرکت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان وی به گرگان صورت گرفته با مقصرین در هر مقامی مطابق قانون برخورد قاطع می شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۵۰
احتمال برخورد قضایی با رییس پلیس راه گلستان وجود دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا محمودی اظهار داشت: وظیفه داریم به تمامی جرایم نیروهای مسلح حتی کوچکترین مورد رسیدگی کنیم و در این رابطه با هیچکس تعارف نداریم.

وی اظهار کرد: در زمینه تصادم خودرو حامل رییس سازمان تامین اجتماعی و سایر مدیران وزارت کار و تعاون تاکنون گزارشی در زمینه بروز تخلف یا قصور ماموران در تامین امنیت و ترافیک مسیر سفر به دادستانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان گزارش نشده است.

دادستان نظامی گلستان در پاسخ به اینکه سرپرست اداره امنیتی و انتظامی استانداری گلستان به نامه ای اشاره کرده که بر اساس آن نیروی انتظامی و پلیس راه از قبل در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده اند، گفت: مکاتبات استانداری از طریق شبکه دولت در اختیار دستگاه های مخاطب قرار می گیرد و باید بررسی شود نامه ای که صبح روز چهارشنبه 23 آبان ماه خطاب به فرمانده انتظامی گلستان نوشته شده، آیا در اختیار وی قرار گرفته است؟ و یا اساسا ستاد انتظامی به شبکه دولت اتصال دارد یا خیر؟

محمودی اضافه کرد: در این زمینه باید تمامی جوانب بررسی و سپس اعلام جرم شود و پس از آن دادستان نظامی در پرونده ورود و بررسی و رسیدگی لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت محرز شدن قصور یا تقصیر احتمالی بر علیه مامور یا ماموران متخلف در هر رده سازمانی اعلام جرم خواهد شد.

در جریان سفر پنجشنبه گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان خودرو حامل جمعی از مدیران ارشد این وزارتخانه در دوربرگردان جاده شصت کلای گرگان با یک دستگاه تریلی برخورد کرد که بر اثر آن تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین صدمه شدید دیده و پس از ساعاتی جان باختند.

در این رابطه سرهنگ دوم علی عبدی فرمانده پلیس راه گلستان روز گذشته گفته بود؛ استانداری گلستان در خصوص تامین ترافیک مسیر تردد وزیر تعاون و کار نامه نگاری و برگزاری جلسه هماهنگی نداشته است.

به فاصله کوتاهی پس از این اظهارات سیف الله حبیبی سرپرست اداره کل امنیتی - انتظامی استانداری گلستان با انتشار نامه ای در پورتال استانداری واکنش نشان داد که بر اساس مفاد آن از فرمانده انتظامی استان درخواست تامین امنیتی، انتظامی و ترافیکی مسیر تردد وزیر پیش از سفر شده بود.

سید تقی نوربخش رییس فقید سازمان تامین اجتماعی پزشک متخصص در رشته ارتوپدی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها