مدیر عامل هپکوی اراک گفت: نبض تولید و سازندگی پس از مدتی وقفه در این واحد تولیدی و صنعتی دوباره به جریان افتاده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۰۲
نبض تولید در هپکو دوباره به جریان افتاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، غلامرضا صادقیان افزود: پرداخت معوقات کارکنان هپکو یکی از اولویت های راهبری این واحد تولیدی است و حقوق کارگران تا پایان آذرماه امسال به روز می شود.

وی ادامه داد: حقوق شهریور ماه کارکنان هپکو پرداخت شده و حقوق مهرماه نیز به زودی پرداخت می شود و تا پایان آذرماه مشکل پرداخت حقوق این واحد تولیدی حل و فصل می شود.

مدیرعامل هپکو اراک ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد تسهیل کشور مقرر شده بود که 90 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار شرکت هپکو قرار گیرد که در حال حاضر 17 میلیارد تومان از محل اعتبارات بانک ملی در اختیار این شرکت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار را بلافاصله وارد چرخه تولید کردیم، افزود: مواد اولیه برای ساخت 20 دستگاه گریدر خریداری شده که در این راستا نیز طبق توافق قرارداد ساخت 60 گریدر با سازمان راهداری نهایی شده است.

صادقیان گفت: در شرایط کنونی نیاز است وابستگی کشور به منابع نفتی را قطع کرده و با انسجام و همدلی، سطح تولید داخلی کشور را کیفیت بخشیم و تدابیر ویژه‌ای در راستای صادرات غیرنفتی و افزایش رونق تولید در کشور اندیشده شود.

وی بیان کرد: شرایط کار در هپکو فراهم است و وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت نیز نگاه ویژه ای به این شرکت دارد و به زودی شرایط هپکو به شکلی می شود که باید نیروی کار جدید در هپکو استخدام شود.

شرکت هپکو در سال 1351 در زمینی به وسعت 90 هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی تاسیس و از سال 1354شروع به فعالیت کرد.

شرکت هپکو اراک در حال حاضر 25 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد تولید می شود.

کارخانه هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال 1385 به بخش خصوصی واگذار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها