دانش آموز مدرسه قبل از سقوط مرگبار در دست نوشته‌ای از خانواده اش خواست تا در مراسم خاکسپاری اش کسی لباس سیاه به تن نکند.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۹۶
خودکشی یک دانش آموز با سقوط از طبقه سوم مدرسه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری مسئولان مدرسه شاهد مبشر تهران در تماس با ماموران پلیس و امدادگران اورژانس از سقوط یک از دانش آموزان از طبقه سوم مدرسه خبر دادند.

خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین همراه تیمی از پزشکان اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و پسر کلاس یازدهم را که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند به بیمارستان منتقل کردند.

پسر نوجوان پس از ۲۴ ساعت تلاش پزشکان برای نجات جان، روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر نوجوان در زمان زنگ تفریح مدرسه که همکلاسی‌هایش در کلاس نبودند از طبقه سوم مدرسه در ارتفاع ۱۰ متری خود را به پایین انداخته و قبل از این اقدام دست نوشته‌ای برای خانواده‌اش نوشته است.

پسر دانش آموز در نامه‌ای که برای خانواده اش نوشته از آن‌ها حلالیت خواسته و عنوان کرده که من باعث پیر شدن و سفید شدن موهایتان شده ام و بخاطر مشکلاتی که در این چند روز برای شما پیش آمده دست به این کار زدم.

وی در ادامه از خوانده اش خواسته تا در مراسم خاکسپاری‌اش کسی لباس سیاه به تن نکند و همگی لباس سفید به تن کنند و کسی برای او گریه نکند تا روحش در آرامش باشد.

دانش آموز کلاس یازدهم عنوان کرده که همه وسایل و لباس هایش را به خیریه بدهند وتن‌ها یک سویشرت که آن را خیلی دوست داشته نگه دارند.

بنا به این گزارش، جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شده و پس از اقدامات قانونی در اختیار خانواده اش قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها