یک پزشک در یکی از درمانگاه های مشهد از سوی همراهان یک بیمار مورد حمله با ضربات چاقو قرار گرفت و به شدت مجروح شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۷۰
حمله به پزشک در حال خدمت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، سروش احمدی مدیر روابط عمومی نظام پزشکی مشهد به ایرنا گفت: حمله یکی از همراهان بیمار به یک پزشک شامگاه چهارشنبه گذشته در درمانگاه 'سلامت' واقع در بلوار هدایت مشهد رخ داد که در این حادثه دکتر 'محسن امیرآبادی 'بر اثر ضربه چاقوی جوان همراه بیمار به سرش به شدت مجروح شد.

در این حادثه پزشک از مرگ نجات یافت اما ضارب متواری شده است.

پزشکی که مورد حمله قرار گرفت درباره این حادثه گفت: شامگاه چهارشنبه گذشته در حالی که مشغول ویزیت یک بیمار قلبی بودم، به من اطلاع دادند کودکی که نیاز به بخیه دارد به درمانگاه مراجعه کرده است.

وی افزود: برای معاینه کودک به اتاق دیگر رفتم و پس از معاینه وی و مشاهده شرایط غیرحاد، به والدینش گفتم پس از اتمام ویزیت بیمار قبلی، پیشانی کودک را بخیه خواهم زد.

این پزشک در ادامه افزود: در این فاصله پدر کودک به اتاق مراجعه کرد و با فحش و ناسزا درمانگاه را ترک کرد. من پس از اتمام معاینه بیمار علت پرخاشگری و توهین پدر کودک را جویا شده و خواستار رسیدگی مسئولان درمانگاه به این مسئله شدم لذا برای تمدد اعصاب برای لحظاتی کوتاهی به خارج از محل کارم رفتم.

پزشک مضروب گفت: در این هنگام با تهدید فردی ناشناس مبنی بر بازگشت فوری به درمانگاه جهت ادامه معاینات مواجه شدم و در حالی که تصمیم به برگشت داشتم هنگام عبور از کنار وی ضربه شدیدی به سرم زد و گریخت. پس از ورود به کلینک متوجه خونریزی شدید در ناحیه سر که گویا بر اثر کشیده شدن چندین نوبت چاقو بود.

وی افزود: با این حال شکایتی از این فرد نکردم اما پیگیری جدی موضوع را از طریق نظام پزشکی و مسئولان ذیربط جهت پیشگیری از تکرار چنین حوادث ناگواری برای سایر همکارانم در بخش بهداشت و درمان دارم.

علی بیرجندی نژاد رئیس نظام پزشکی مشهد نیز گفت: به مشاور حقوقی سازمان نظام پزشکی مشهد ماموریت داده ایم موضوع را با جدیت تمام برای احقاق حقوق پزشک مجروح و همچنین جامعه پزشکی پیگیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها