بخشی از دیواره ساحلی پلدختر بر اثر بارندگی‌های اخیر تخریب شد و بیم آن می‌رود که خسارت‌های مالی و جانی برای ساکنان حریم این رودخانه به وجود آورد.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۷۸
دیواره ساحلی پلدختر تخریب شد؛ سیلاب بخشی از شهر را تهدید می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، فرسودگی دیواره ساحلی رودخانه کشکان سبب شده تا در پی وقوع هر باران و سیلاب بخشی از آن تخریب شود و هر ساله در فصل بارندگی ساکنان حریم رودخانه کشکان بیم تخریب این دیواره ساحلی را دارند و همواره طالب باسازی جدی آن هستند.

دیواره ساحلی پلدختر هر ساله در معرض سیلاب قرار دارد و در پی هر بارش شدید بخشی از آن فرو نشست و در نهایت تخریب می‌شود و این در حالیست که به علت کمبود اعتبار روند ترمیم و بازسازی آن متوقف ‌شده است و به گفته مسئولان احتمال ورود آب به داخل شهر در دو نقطه وجود دارد.

طی بارندگی روزهای اخیر نیز بار دیگر بخشی از دیواره ساحلی پلدختر تخریب و ارتباط خیابان‌های ولی عصر و ساحلی را قطع شد که مشکلات جدی برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

صمد چراغی پور شهردار پلدختر اظهار داشت: بر اثر بارش‌های چند گذشته در شهرستان پلدختر کانال خیابان ولی عصر این شهر تخریب شد.

وی افزود:کانال بزرگ خیابان ولی عصر ما بین دو پل شهدای دولت و شهدای هفت تیر قرار دارد که طی بارش‌های چند روز اخیر در شهرستان پلدختر تخریب و ارتباط شهروندان این منطقه را قطع کرد.

شهردار پلدختر با اشاره به اینکه با تخریب بخشی از کانال خیابان ولی عصر در محل تلاقی با رودخانه کشکان ارتباط مردم در خیابان ساحلی قطع شد عنوان کرد: دیوار ساحلی قدیمی در اثر سیلاب‌های قدیمی فرو ریخته و به سبب بارش‌های اخیر کانال و معبر خیابان ولی عصر فرو ریخت.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ترانشه تخریبی به ساختمان‌های همجوار احتمال خسارت جانی ومالی وجود دارد که برای بازسازی کانال فرو ریخته 500میلیون تومان و برای بازسازی کامل دیوار یک میلیارد تومان نیاز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها