نخستین آئین نکوداشت مادران نمونه چهارمحال و بختیاری به همت بنیاد بین المللی مادر در اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۲۳
نخستین آئین نکوداشت مادران نمونه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بنیانگذار بنیاد فرهنگی بین المللی مادر در این آئین گفت: (23 آبان) در تقویم بنیاد بین المللی مادر با عنوان روز چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
غلامرضا محمدی افزود: بنیاد بین المللی مادر یک بنیاد فرهنگی بین المللی، بصورت صددرصد غیردولتی است و وابسته به هیچ ارگان، نهاد، حزب و یا گروهی نیست.
وی گفت : آشناسازی بیش از پیش جامعه به ویژه نسل جوان با نقش مادر، تبیین و تاثیر نقش مادران در ساختن جامعه ایده آل، ایجاد مراکز مشاوره برای مادران، آموزش مسئولیت های خطیر مادری به خانم های جوان و انتخاب مادران نمونه و تجلیل و قدرشناسی از آنها از جمله اهداف این بنیاد است.
در این آئین ضمن رونمایی از یادبود بنیاد مادر در استان چهارمحال و بختیاری، از مادران شایسته و نمونه استان آمنه احمدی، نبات بیگم اسدی، کفایت پردل، عطرگل حمزه شلمزاری، هاجر حیدری، معصومه حیدری، فاطمه خالدی، زیبا صابری، مهرانگیز قاسمی، معصومه کریمیان، سکینه کریمی دستنایی، کبری مالکی، کبری هاشمی و زیبا همت زاده تجلیل شد.
اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری هم بعنوان عضو افتخاری بنیاد بین المللی مادر معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها