کارشناسان هواشناسی ، بارش پراکنده باران ، افزایش ابر ، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف را برای استان سمنان پیش بینی کرده اند.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۴۷
پیش بینی بارش باران و برف در استان سمنان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا حسنی غربا مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به ورود یک جبهه هوای سرد به آسمان این استان، نسبت به بارش برف در نواحی کوهستانی استان سمنان هشدار داد.

غلامرضا حسنی غربا گفت: براساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، امواج ناپایدار جوی به‌ تدریج از امروز تا چند روز آینده وارد استان سمنان شده و آسمان این استان را متأثر می‌کند.

وی با اشاره به تأثیرات این سامانه بارشی در استان سمنان در روزهای آینده گفت: فعالیت این سامانه سبب مه‌آلودگی و کاهش دید و نیز بارش‌های پراکنده در محورهای شمالی و کوهستانی به ویژه در نواحی غربی و شمالی استان سمنان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان اضافه کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته و با تقویت سامانه بارشی در سطح استان سمنان نیز شاهد بارش باران، وزش باد، کاهش نسبی دمای هوا در بیشتر نقاط استان سمنان خواهیم بود.

حسنی غربا تصریح کرد: با فعالیت این سامانه و بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، برای نواحی سردسیر و کوهستانی استان سمنان در این مدت بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در محور مواصلاتی شرق به غرب و شمال به جنوب قرار دارد؛ نسبت به لغزندگی محورهای مواصلاتیشمالی و کوهستانی استان سمنان در روزهای آینده هشدار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها