جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان:

۳۰ تن مواد شوینده قاچاق از یک انبار در سقز کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از ۳۰ تن مواد شوینده قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در شهرستان سقز خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۲۳
۳۰ تن مواد شوینده قاچاق از یک انبار در سقز کشف شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان، سرهنگ عباس مسعودی گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان سقز و همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان یک انبار بزرگ مواد شوینده قاچاق در شهر سقز شناسایی و با هماهنگی قضائی از انبار فوق بازرسی شد.

وی افزود: در بازرسی از این انبار بیش از ۳۰ تن انواع مواد شوینده کشف شد و کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان اظهارداشت: در این انبار، وسایل و تجهیزات بسته بندی نیز کشف شد که بوسیله آن پودر تقلبی در برندهای معتبر خارجی بسته بندی و جهت توزیع به نقاط مختلف ارسال می شده است.

مسعودی ادامه داد: صاحبان این انبار، مواد شوینده غیر استاندارد و قاچاق را در کیسه های دیگر با مارک تقلبی بسته بندی و در شهرهای مرزی از جمله بانه و پیرانشهر برای فروش توزیع می کردند.

وی یادآور شد: این مواد در دو نوع پس از ترکیب، بسته بندی و دوخت با انواع مارک های مختلف خارجی و قیمت های گزاف در بازار عرضه می شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان سخنان خود بیان کرد: با عوامل هر نوع توزیع و عرضه مواد تقلبی و قاچاق در سطح استان کردستان برخورد جدی صورت می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها