شب گذشته بی‌احتیاطی رانندگان در محور سلماس-تسوج موجب تصادف زنجیره‌ای 9 خودرو با یکدیگر شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۷۳
تصادف زنجیره‌ای 9 خودرو در محور سلماس _ تسوج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،مهدی رضایی گلعذانی، رییس جمعیت هلال احمر سلماس گفت: حوالی ساعت ۲۰:۱۴ دیشب در پی اعلام گزارش برخورد زنجیره‌ای ۹ دستگاه سواری شامل ۷ دستگاه پژو، یک دستگاه پرشیا و یک دستگاه ال ۹۰ بایکدیگر در 35 کیلومتری محور سلماس تسوج حوالی ایست بازرسی رختار، اکیپهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رضایی با اشاره به بی احتیاطی رانندگان در موقع بارندگی بیان کرد: این حادثه 3 مصدوم در پی داشت که پس از انجام اقدامات اولیه، توسط نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیای سلماس انتقال داده شدند .

وی با اشاره به ریزش نزولات آسمانی در محورهای مواصلاتی منتهی به سلماس، خاطرنشان کرد: لازمه رانندگی در هوای بارانی بالا بردن تمرکز و دقت در رانندگی در مقایسه با روزهای دیگر است، چرا که لغزندگی جاده ممکن است تاثیر ترمزها را بکاهد؛ پس رانندگان مطلقا از تلفن همراه در حین رانندگی به ویژه در هوای بارانی استفاده نکرده و تمرکز خود را بر جاده معطوف کنند .

رییس جمعیت هلال احمر سلماس خاطرنشان کرد: سرعت مجاز تعیین شده در جاده‌ها مخصوص شرایط آب و هوایی مساعد است و پایین آوردن سرعت خودرو در جاده‌های بارانی برای تسلط بیشتر راننده بر خودرو، ضروری است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها