فرمانده انتظامی مازندران:

کلاهبردار میلیاردی در بهشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری در شهرستان بهشهر که با دریافت تسهیلات بانکی و خرید وفروش ملک از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۲۱
کلاهبردار میلیاردی در بهشهر دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی مراجعه و طرح شکایت افرادی مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی در سطح شهرستان بهشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، رد متهم به کلاهبرداری را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با انجام تحقیقات از مال باختگان ماموران دریافتند، متهم به کلاهبرداری با دریافت تسهیلات بانکی و امتناع از پرداخت اقساط آن و خرید و فروش ملک به چندین نفر، تاکنون از افراد مختلفی کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به کلاهبرداری ۶۷ میلیارد ریالی متهم از شهروندان، تصریح کرد: تاکنون نمایندگان حقوقی ۲ بانک خصوصی و ۶ نفر از مال باختگان برای طرح شکایت از متهم به مراجع قضائی و انتظامی مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، سهل انگاری افراد در رعایت نکات امنیتی تجارت، ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد را از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران برشمرد.

سردار میرفیضی در خاتمه با بیان اینکه کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیان فوق العاده طعمه های خود را انتخاب می کنند به مردم و متصدیان شرکت ها و موسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو ،از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها