معاون آستان‌قدس رضوی گفت: در شب و روز سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) سه اجتماع بزرگ عزاداران رضوی و نبوی در حرم ثامن الائمه(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۱۷
سه اجتماع بزرگ عزاداری در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی گفت: به مناسب 28 و 29 صفر برنامه‌های متعددی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود تا زائران در هر زمانی از شبانه‌روز وارد حرم شدند از برنامه‌های عزاداری بهرمند شوند.

وی با اشاره به اینکه در شب و روز سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) سه اجتماع بزرگ عزاداران رضوی و نبوی در حرم رضوی برگزار می‌شود، گفت: اولین مراسم اجتماع عزادارن چهارشنبه 16 آبان بعد از نماز ظهر و عصر در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: در این مراسم که با حضور هیئت‌های مذهبی و کاروان‌های پیاده برگزار می‌شود آقایان مهدی رسولی و مهدی سروری به مدیحه‌سرایی و اجرای برنامه سینه‌زنی خواهند پرداخت.

وی افزود: دومین مراسم اجتماع عزادارن همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) ساعت 20 در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده که در آن هیئت‌های آذری زبان حضور خواهند داشت و آقایان ولی‌الله کلامی‌زنجانی، مهدی خادم‌آذریان، مهدی قربانی ابوالفضل مشکینی، سجاد حاجی‌زاده، بهزاد حسنی‌اهری، صمد قلی‌زاده، نادر جوادی و احمد واعظی به مدیحه‌سرایی، شعرخوانی و اجرای برنامه سینه‌زنی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد: سومین اجتماع عظیم عزاداران پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت ثامن الائمه(ع) بعد از نماز ظهر و عصر با حضور هیئت‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها