به گزارش انتشارات جعفری، سایت www.jafaripub.com که یک سایت فروش و پخش کتاب پزشکی و کتاب لاتین پزشکی می باشد کار فروش از طریق وب سایت را از سال 1396 شروع نموده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۱۲
انتشارات جعفری: فروش آنلاین کتاب پزشکی

در سال انتشارات جعفری در راستای عرضه مستقیم کتاب پزشکی کتابفروشی خود را در خیابان انقلاب تهران راه اندازی نموده است و با ارائه خدمات در این حوزه قصد فروش ویژه کتاب و همچنین چاپ و پخش کتاب لاتین پزشکی را دارد.

آدرس وب سایت انتشارات جعفری : خرید اینترنتی کتاب پزشکی همراه با اپلیکیشن اندروید

«همچنین شایان ذکر است که کلیه کتابهای ترم اول پزشکی با تخفیف ویژه برای دانشجویان سال اولی عرضه می گردد.»

انتشارات جعفری درباره این وب‌سایت گفت: «خرید آنلاین کتاب پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، کتاب لاتین پزشکی، کتاب های ترم اول پزشکی در سایت میسر می باشد و مراجعه کنندگان مطمئن باشند کتب خریداری شده در کمترین زمان تحویل داده می شود.»

در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن می توان به رایگان بودن ارسال در شهر تهران و پست پیشتاز برای شهرستانها، تنوع و معرفی کتابهای پزشکی موجود و همچنین وجود کتاب پزشکی از همه ناشرین کتاب پزشکی و کیفیت بالای کتاب لاتین پزشکی (افست) و پایین بودن قیمت نسبت به فروشنده های دیگر در جایگاه بسیار مهمی قرار دارد و کاملترین فروشگاه اینترنتی کتاب پزشکی می باشد.

مدیریت انتشارات جعفری توسط رضا جعفری پور و محتوای سایت و مدیریت سفارشات و سایت با مدیریت محمد اکبری و بررسی خرید های آنلاین و فروش های اینترنتی ، سئوی سایت توسط مهدی جعفری در حال انجام می باشد.

گفتنی است انتشارات جعفری، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیف های ویژه و کاهش قیمت کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت انتشارات جعفری به آدرس http://www.jafaripub.comمراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها