در صورت آمادگی هیات مدیره برای تامین مالی کامل

اصراری بر واگذاری باشگاه پدیده وجود ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: ستاد تدبیر استان اصراری بر واگذاری تیم فوتبال پدیده ندارد و این باشگاه ورزشی در صورت آمادگی هیات مدیره شرکت پدیده برای تامین کامل هزینه های آن در مجموعه می ماند.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۲۶
اصراری بر واگذاری باشگاه پدیده وجود ندارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای خراسان رضوی، قربان میرزایی با اشاره به جلسه اخیری که پیرامون وضعیت این تیم و مشکلات آن در استانداری خراسان رضوی با حضور طرف های درگیر در موضوع تشکیل شد، افزود: تیم فوتبال پدیده تنها تیم استان در لیگ برتر و مایه مباهات و سربلندی استان و به عنوان سرمایه اجتماعی این خطه محسوب می شود که امروز با قرارگرفتن در صدر جدول شور و نشاط ویژه ای در جوانان استان ایجاد کرده است و باید حفظ و حمایت شود.
وی اظهار کرد: این تیم یا باید از سوی هیات مدیره شرکت پدیده به درستی مدیریت و تامین مالی شود و مشکلات آن حل شود و یا واگذار گردد.
معاون استاندار ادامه داد: در جلسه چند روز قبل، با کلیات درخواست واگذاری تیم ورزشی پدیده به شهرداری مشهد موافقت و قرار شد ظرف 10 روز آینده راهکارهای قانونی، عملیاتی و کارشناسی واگذاری تیم تهیه و اعلام شود.
وی تصریح کرد: در عین حال اگر شرکت پدیده می تواند این تیم را مدیریت و تامین مالی کند راه برای حفظ تیم باز است اما اگر نمی تواند باید ظرف این مدت مقدمات قانونی واگذاری این تیم فوتبال صدر جدولی استان در لیگ برتر را فراهم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها