هشدار معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا:

زائران اربعین با استراحت کافی پشت فرمان بنشینند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اوج ترافیک ایام اربعین در 2هفته قبل از این ایام تا 10 روز بعد از اربعین است، گفت بیشترین ترافیک را در ایام بازگشت زوار داریم که برای کنترل آن تدابیر لازم اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۹۸
تدابیر لازم برای بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا،فریبرز کرمی افزود: بسیج ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه در ایام اربعین حسینی اکنون در حال خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات است.

او گفت: کرمانشاه به عنوان کریدور شمال غرب تردد زائران اربعین کشور به شمار می رود و پیش بینی می شود که در ایام اربعین امسال بیش از 500 هزار زائر از استان کرمانشاه تردد کنند.

او تأمین ناوگان مورد نیاز برای اعزام زائران به مرزهای خروجی، تأمین ناوگان مورد نیاز جهت برگشت زائران از مرزهای ورودی کشور، جانمایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی در مکان های عاری از مشکلات حمل و نقلی، کنترل و نظارت بر رعایت نرخ های مصوب و حضور مضاعف مدیران فنی شرکت برای کنترل ناوگان قبل از حرکت را از جمله اقدامات راهداری در این راستا اعلام کرد.

کریمی، نظارت جدی و مستمر بر عملکرد مجتمع های خدماتی- رفاهی، کشیک های شبانه روزی گشت های جاده ای، استفاده از دوربین های نظارتی، استقرار اکیپ های شرکت های بیمه با همکاری ادارات و نهادهای مربوطه در طول مسیر تردد زائران و نیز تأمین سوخت مورد نیاز خودروهای شخصی و عمومی را از دیگر تدابیر و اقدامات لازم در راستای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع) دانست.

وی اظهار داشت: به منظور کاهش بار ترافیکی هماهنگی لازم برای اعمال محدودیت تردد تانکرهای حمل سوخت عراقی در محورهای منتهی به مرز خسروی انجام شده است و همچنین برای کنترل و رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات سامانه پیامکی 3000143 را اعلام کرد.

استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

اربعین شهادت امام حسین (ع) امسال مصادف با هشتم آبان است.

بخشی از زائران اربعین بخصوص از غرب و شمال غرب کشور برای رسیدن به مرز مهران از استان کرمانشاه عبور می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها