فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۶۷
سارق حرفه ای تجهیزات داخل خودرو در سلماس به دام قانون افتاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،سرهنگ رمضان فتح الهی گفت: بدنبال گزارشات و شکایات واصله مبنی بر چندین فقره گزارش سرقت محتویات خودرو در سلماس، ماموران انتظامی شهرستان به سرعت وارد عمل شده و موضوع را پیگیری نمودند.

وی بیان کرد: با انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس، ماموران انتظامی موفق شدند سارق این پرونده ها را شناسایی کنند و مشخص شد که این متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس سلماس پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه این سارق را دستگیر کرده و به مقر پلیس انتقال دهند.

فرمانده انتظامی سلماس با اشاره به کشف مقداری از لوازم سرقتی در مخفیگاه متهمین، تصریح کرد: این سارق در بازجویی های به عمل آمده، به تعداد 23فقره سرقت اعتراف کرده و پرونده اش تکمیل و پس از سیر مراحل قانونی به مقام محترم قضایی ارجاع شده است.

سرهنگ فتح الهی در پایان علت سرقت از خودروها را عدم توجه صاحبان به موارد ایمنی و غفلت از اقدامات حفاظتی دانست و خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم حتما به توصیه های ایمنی پلیس توجه کنند و باهمکاری با پلیس و اطلاع رسانی به موقع هر گونه اقدام مشکوک به تلفن 110، در حفظ امنیت و آرامش جامعه سهیم باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها