رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از مرزهای سه‌گانه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، بار بازگشت زوار اربعین حسینی از مرزهای سه‌گانه را پرحجم ارزیابی کرد و گفت: در صورت لزوم در ساعت مقرر(14) یک طرفه‌ شدن محور مهران به ایلام اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۰۴
ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از مرزهای سه‌گانه

به گزارش جام جم آنلاین سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت تردد زوار اربعین حسینی در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد حجم بیشتری از بار بازگشت زوار اربعین حسینی در مرزهای سه‌گانه هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در محور مهران به سرابله و حمیل به اسلام‌آ‌باد نیمه سنگین است.

وی گفت: ترافیک در محورهای چذابه به بستان‌آباد و شلمچه به خرمشهر نیز پرحجم گزارش داده است.

این مقام ارشد راهور ناجا در پاسخ به پرسشی درخصوص یکطرفه شدن محور مهران به ایلام اعلام کرد: یکطرفه شدن این مسیر در دستور کار پلیس است؛ در صورت لزوم از ساعت 12، محور ایلام بسته شده و از ساعت 14 مهران به ایلام یکطرفه خواهد شد.

وی ترافیک محور تهران به قم را پرحجم ارزیابی و خاطرنشان کرد: در محور هراز، محور نارنجستان و تونل شماره یک و سه‌راهی کلاو از سمت آمل به تهران به علت توقف یک دستگاه کامیون به دنبال نقص فنی در تونل شماره یک، ترافیک نیمه سنگین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها