کد خبر: ۱۱۷۳۴۶۵
سریال ممنوعه از علت توقیف تا اجازه انتشار مجدد

سریال ممنوعه یکی از سریال هایی است که برای نمایش در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. پس از انتشار سه قسمت از این سریال حواشی بسیاری دامن آن را گرفت و یکی از سکانس های آن که جنجالی و غیر اخلاقی به نظر می رسید باعث شد تا حرف های زیادی در مورد این سریال زده شود.

در ابتدا ی انتشار این سریال و شروع واکنش ها ابراهیم داروغه زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ضمن دفاع از این سریال گفت : وقتی سریالی درباره مسائل و آسیب های اجتماعی باشد ، طبیعی است که به کژرفتاری و ولنگاری های جوانان بپردازد و نویسنده مجبور است اینگونه رفتار ها را در شخصیت آنها نهادینه کند تا کاراکتر بتواند بخوبی موضوع را به مخاطب انتقال دهد. البته این موارد مصداق ابتذال و اشاعه آن نبوده و بر خلاف آن جنبه ی عبرت آموزی دارد.

داروغه زاده ادامه داد: به همین خاطر بیننده باید با بردباری در انتظار قسمت های بعدی مجموعه باشد تا فرجام و عاقبت سوء رفتار شخصیت ها و یا اصلاح و انابه آنها را در پرتو ارشادات و دلسوزی های خیرخواهانه شخصیت های مصلح داستانی نظاره گر باشد. واکنش اخیر جمعی از مخاطبان در گذشته برای بعضی از سریال های تلویزیونی پخش شده مثل خط قرمز و میوه ممنوعه هم دیده شده بود که خوشبختانه در ادامه دیدگاه آنان تغییر کرد.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تاکید کرد: سریال ممنوعه نیز از این امر مستثنی نیست و با اطمینان از اینکه مراقبت های نظارتی لازم نسبت به آن اعمال شده است، در ادامه امیدواریم دغدغه خاطر و نگرانی مخاطبان محترم را بر طرف کند.

اما گویا این حرف های ایشان تعیین کننده وضعیت نهایی نبود و طی روز های بعدی خبر توقف انتشار این سریال در رسانه ها منتشر شد و حتی خبر 20:30 نیز به انتقاد از این سریال پرداخت.

پس از اینکه انتشار این سریال جذاب متوقف شد، بسیاری از کاربران و مخاطبین آن نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و ضمن مخالفت با توقف انتشار، کمپین هایی را در سطح شبکه های اجتماعی برگزار کردند.

در ادامه نیز کارگردان این سریال آقای پورکیان با انتشار پیامی از صفحه شخصی اش در اینستاگرام اعلام داشت این توقف پخش به معنی توقیف این سریال نبوده و فقط وزارت ارشاد در تلاش است تا بازبینی های دقیق تری روی این سریال انجام شود.

پس از این ماجرا هر هفته شاهد خبر هایی گاها ضد و نقیض بودیم تا اینکه طی این هفته کلیپی از صفحه رسمی اینستاگرام سریال ممنوعه منتشر شد که در آن پرندگانی از قفس آزاد شده و بعد از آن کارگردان به همراه سرمایه گذاران این سریال خبر انجام کلیه امور اداری و دریافت اجازه انتشار را اعلام کردند.

دانلود سریال ممنوعه از هفته آینده قابل انجام خواهد بود و مخاطبین این سریال میتوانند ضمن مشاهده قسمت چهارم، قسمت های قبلی که توقیف شده بود را نیز مشاهده کنند.

پیشنهاد ما به شما کاربران و مخاطبین عزیز، تهیه و دانلود فیلم و سریال های مختلف از طریق پورتال اینترنتی سبزپندار می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها