مژده به جاماندگان کاروان اربعین حسینی

پیاده روی یک شبانه روزه حرم تا حرم

از حرم حضرت قاسم ابن الحسن تجریش در شمالی ترین نقطه تهران بسمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در جنوبی ترین نقطه تهران.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۱۵
پیاده روی یک شبانه روزه حرم تا حرم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گروه جهادی الکفیل، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید امیر عبدالملکی، دبیر اجرایی مراسم و مسئول گروه جهادی الکفیل گفت: تفاوت این کاروان پیاده روی با برنامه های مشابه آن در شکل برگزاری و مدت زمان آن است به این صورت که شرکت کنندگان عزیز با همان شکل و هیبت پیاده روی مشایه نجف تا کربلا (کوله پشتی و لوازم شخصی و مسافرتی مانند لباس و‌کفش پیاده روی و ‌یک وعده غذای سرد و ...) و مدت زمان برگزاری آن یعنی از غروب آفتاب شب اربعین تا عصر روز ‌اربعین ( اسکان شبانه جهت خواب و استراحت در موکب میانه راه) در این کاروان پیاده روی شرکت خواهند کرد.
انتظار میرود که عزیزان شرکت کننده بهمراه خانواده محترم شان در این قافله عاشقی شرکت نمایند تا تمرینی باشد برای حضور معنوی شان در سالهای آینده پیاده روی نجف تا کربلا ان شاء الله.

شروع تجمع

این حرکت مقارن با نماز مغرب و عشاء ساعت ۴ عصر روز دوشنبه ۷ آبان در امامزاده قاسم تجریش واقع در خیابان گلابدره آغاز خواهد شد و پس از طی نیمی از مسیر ، موکب میانی جهت اسکان شبانه در امامزاده روح الله میدان امام خمینی (ره) آماده پذیرایی از افراد است.

لازم بذکر است بعد از اقامه نماز صبح و میل صبحانه ، کاروان مذکور با الحاق به تجمع عظیم جاماندگان اربعین حسینی در میدان امام حسین (ع) مسیر خود را بسمت حرم حضرت عبدالعظیم حسینی (ع) طی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها