فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در روز اربعین حسینی(ع) گفت: خدمات‌رسانی مترو در روز اربعین به ‌صورت رایگان و با فاصله زمانی ۴ دقیقه پیش‌بینی‌ شده که در صورت تراکم جمعیت به دو و نیم دقیقه کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۴۰
خدمات رسانی رایگان خط یک مترو در روز اربعین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، هدایت‌الله جمالی‌پور امروز در نشست خبری ستاد اربعین شهرستان ری اظهار داشت: از سال 92 و با حضور جمعیت هزاران نفری راهپیمایی عظیم «جاماندگان اربعین حسینی(ع)» آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری میزبان حضور میلیونی عاشقان آل‌الله در این مراسم معنوی بزرگ باشیم.

وی بیان کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال شرایط ویژه‌ای است و جمعیت راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران نسبت به سال‌های گذشته با افزایش 30 تا 40 درصدی روبه‌رو‌ست و ازاین‌رو لازم است تدابیر امنیتی و فرهنگی ویژه‌ای در راستای ارائه بهتر خدمات در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به اینکه اربعین سیدالشهداء (ع) فرصتی برای به رخ کشیدن وحدت و یکپارچگی مسلمانان است، افزود: راهپیمایی جاماندگان اربعین مظهر عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار (ع) است و هرگز به احدی اجازه سوءاستفاده از این ظرفیت برای بهره‌گیری شخصی و جناحی را نمی‌دهیم.

جمالی‌پور با اشاره به تدابیر ویژه امنیتی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین در محدوده شهرستان ری تصریح کرد: امنیت لازم برای این راهپیمایی تدارک دیده‌ شده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و تمامی نهادها آماده خدمت‌رسانی شایسته به زائران حسینی(ع) هستند.

وی ادامه داد: نسبت به سال‌های گذشته تردد محدودیت‌های ترافیکی بیشتری اعمال می‌شود اما با این حال از مردم تقاضا داریم برای شرکت در راهپیمایی جاماندگان اربعین حدالامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند.

فرماندار شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی مترو در روز اربعین به ‌صورت رایگان و با فاصله زمانی 4 دقیقه پیش‌بینی‌ شده که در صورت تراکم جمعیت به دو و نیم دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها