با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی

روحانی؛ 4 وزیر جدید کابینه دولت دوازدهم را منصوب کرد

رییس جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در احکام جداگانه ای، 4 وزیر جدید را که موفق شدند روز شنبه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب کنند، منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۷۷
روحانی؛ 4 وزیر جدید کابینه دولت دوازدهم را منصوب کرد

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این احکام از وزیران خواسته تا با به‌کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رییس جمهور اقدام نمایند.

رییس جمهور ابراز امیدواری کرده است این وزرا با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشند.

طبق این احکام جداگانه، مهندس محمد اسلامی به عنوان «وزیر راه و شهرسازی»، آقای محمد شریعتمداری به عنوان «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، آقای رضا رحمانی به عنوان «وزیر صنعت، معدن و تجارت» و دکتر فرهاد دژپسند به عنوان «وزیر امور اقتصادی و دارایی» منصوب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها