رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد:

حضور گشت های نامحسوس در پایانه های مرزی

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی (ناجا)، از اجرای طرح عملیاتی پلیس آگاهی همزمان با راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در مرزهای سه گانه ایران و عراق خبر داد و گفت: گشت های پیاده نامحسوس پلیس در پایانه های مرزی به منظور شناسایی سارقان حضور فعال دارند.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۵۹
حضور گشت های نامحسوس در پایانه های مرزی

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی روز شنبه با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) از آماده باش نیروهای این پلیس از آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین خبر داد و اظهار داشت: هماهنگی و برنامه ریزی های لازم برای کنترل و نظارت بر مبادی ورودی و خروجی تردد زائران اربعین حسینی چند ماه پیش از آغاز راهپیمایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه همکاران پلیس آگاهی در سه پوشش مختلف در مرزها مستقر هستند، افزود: نیروهای پلیس آگاهی ناجا در استان های مرزی به ویژه محل تردد زوار انجام وظیفه می کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ماموریت بزرگ اربعین در حوزه پیشگیری از سرقت در پلیس آگاهی نیز خاطرنشان کرد: تهیه دستورالعمل اجرای ماموریت پلیس آگاهی در اربعین و ابلاغ به استان های مرزی و یگان های مربوطه، احضار و کنترل سارقان سابقه دار و آزاد شده از زندان از جمله ماموریت های مهم پلیس و نصب بنر و بروشور با مضامین هشدارهای پلیسی و آموزش همگانی، پیشگیری از جعل، سرقت و کلاهبرداری از دیگر اقدامات است.

سردار مقیمی از اجرای طرح عملیاتی بعثت با حضور گروه های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس آگاهی خبر داد و گفت: برنامه ریزی گشت زنی هدفمند در مناطق جرم خیز از جمله اولویت های مهم ما به منظور پیشگیری از سرقت در این ایام است، همچنین در راستای عدم اعطای مرخصی به سارقان سابقه دار در این بازه زمانی هماهنگی و تعامل با مراجع قضایی انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی به حضور مستمر گشت های پیاده نامحسوس این پلیس در پایانه های مرزی به منظور شناسایی سارقان اشاره کرد و گفت: اقداماتی که تاکنون صورت گرفته نسبت به سال گذشته بسیار موثر و تاثیرگذار بوده است؛ به طوری که در این بازه زمانی در حوزه سرقت کاهش چشمگیری داشته ایم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: هیچ مشکل خاصی تاکنون برای مسافران کربلای معلی پیش نیامده است و عبور و مرور به سهولت انجام می شود.

سردار مقیمی به زوار توصیه کرد: خودروها و وسایل نقلیه خود را در پارکینگ های مجوزدار پارک کنند و از پارک کردن وسایل نقلیه در کنار خیابان و در زمین های کشاورزی خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها