رئیس پژوهشکده امنیت ملی کشور گفت: با تدابیری که از سوی دستگاه های متولی انجام شده، همه گذرگاه های مرزی مسیر زائران اربعین حسینی زیر پوشش کامل امنیتی قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۸۴
مسیر زائران اربعین زیر پوشش کامل امنیتی قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سردار امیر حیات مقدم روز جمعه در جریان بازدید از پایانه مرزی چذابه، اظهارداشت: وضعیت تردد زائران به سمت خاک عراق از مرزها نسبت به سالهای گذشته متحول شده و از این بابت باید به همه دست اندرکارانی که این شرایط را به وجود آورده اند خسته نباشید گفت.

وی با تاکید بر اینکه گذرگاه های مرزی مسیر زائران اربعین زیر پوشش کامل امنیتی قرار گرفته اند، عنوان کرد: در این زمینه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی حضور چشم گیری دارند.
این مقام ارشد نظامی کشور عنوان کرد: نیروهای امنیتی در تمام مسیرهای زائران با هوشیاری بسیار بالایی که دارند در حال خدمت رسانی به مردم هستند و بر همین اساس مردم با آرامش خاطر مشغول زیارت و عبادت خود هستند.
حیات مقدم عنوان کرد: با مشارکت و همکاری همه بخش های امنیتی امکان تحرک از دشمن گرفته شده و این موضوع کاملا مشهود است.

*اربعین نماد اتحاد اقوام ایرانی

وی افزود: راهپیمایی اربعین نماد اتحاد و وحدت همه اقشار و اقوام ایرانی است و امروز شاهد آن هستیم که مردم با وجود همه مشکلات و تنگناها همزمان با اربعین در این حماسه عظیم شرکت می کنند.
رئیس پژوهشکده امنیت ملی کشور با تاکید بر اینکه پیاده روی میلیونی اربعین نشان دهنده عزت مسلمان به جهانیان است، گفت: این حماسه عظیم به یک رویداد منحصر به فرد بین المللی تبدیل شده است.
تاکنون حدود 176هزار زائر از چذابه به کربلای معلی و نجف اشرف مشرف شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها