فرمانده نیروی انتظامی از تردد ۱.۵ میلیون نفر در مرزهای سه گانه خبر داد و گفت: بیش از ۶۵ درصد زائران از مرز مهران تردد کرده اند و مابقی از مرز شلمچه و چذابه عبور کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۸۳
تردد ۱.۵ میلیون زائر از مرزهای سه گانه/ عبور 65 درصد زائران از مرز مهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار حسین اشتری صبح امروز در بازدید از مرز مهران با بیان اینکه ازدحام جمعیت و مشتاقان زیارت افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: در این چند روز یک سیر صعودی به خصوص در مرز بین المللی مهران را داشته ایم.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵ درصد زائران از مرز مهران تردد کرده اند، افزود: بقیه زائران از مرز شلمچه و چذابه همچنین حدود ۳ درصد از زائرین از طریق مرز هوایی سفر خود را ادامه داده اند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت تردد مطلوب زائران بیان داشت: تاکنون در مجموع حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به عتبات عالیات مشرف شدند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ هزار نفر از همکاران نیروی انتظامی در این سه استان و مرزها حضور دارند، گفت: بیش از نیمی از آنها را در مرز مهران و استان ایلام مستقر کردیم که خدمات رسانی خوبی را ارائه دهند.

سردار اشتری عنوان کرد: با آمادگی‌های خوبی که از ماه های گذشته بود و زیرساخت های خوبی که ایجاد شده امسال نسبت به سال های گذشته زیرساخت ها بهتر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها