فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری متهم به قتل جوان ۲۷ ساله در کمتر از سه ساعت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۹۹
دستگیری قاتل در کمتر از سه ساعت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمود سعادتی گفت : شب گذشته یک فقره مرگ مشکوک در خیابان "کارگر" شهر ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ "سردرگان" این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد جوانی ۲۷ ساله بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده که مراتب سریعاً به بازپرس ویژه قتل اعلام و تیمی از دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پرونده را به صورت ویژه در دست کار خود قرار دادند.

در بررسی اظهارات شاهدان حاضر در محل حادثه مشخص شد قاتل و مقتول که هر دو اهل یکی از شهر‌های شمالی استان خراسان رضوی اند در پی اختلاف مالی شب حادثه پس از مشاجره در داخل خیابان با هم درگیر و قاتل پس از مجروح کردن مقتول با وسیله چاقو متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی متهم را در کمتر از سه ساعت از زمان وقوع قتل در حال خارج شدن از حوزه استحفاظی شهرستان با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر-چابهار شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ سعادتی افزود: متهم به قتل که جوانی ۳۱ ساله و از دوستان مقتول نیز بوده، در بازجوئی‌های اولیه به قتل در پی اختلافات مالی و مشاجره در شب حادثه اعتراف و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها