فرمانده انتظامی ماکو خبر داد

کشف 37 کیلوگرم تریاک از یک تریلی ترانزینی

فرمانده انتظامی ماکو گفت: ۳۷ کیلوگرم تریاک قاچاق از یک تریلی ترانزینی در حال حرکت به مقصد اروپا در ماکو کشف شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۶۰
کشف 37 کیلوگرم تریاک از یک تریلی ترانزینی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،میرحیدر شفیعی امروز در ارتباط با کشف مواد مخدر در ماکو اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی ترانزیتی که به مقصد اروپا در حال حرکت بود، مشکوک شده و اقدام به توقیف آن کردند.

وی با بیان اینکه پس از توقیف تریلی در بازرسی‌های به عمل آمده از آن ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، عنوان کرد: در این راستا راننده تریلی نیز به دلیل حمل مواد مخدر با تریلی دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی ماکو با اشاره به اینکه در ماموریت دیگری نیروهای پلیس شهرستان موفق به کشف البسه قاچاق شدند، تصریح کرد: ماموران انتظامی در حال زیر نظر داشتن خودروهای عبوری در محور ماکو به بازرگان به راننده یک دستگاه وانت‌نیسان به احتمال حمل کالای قاچاق دستور ایست دادند.

وی با اشاره به اینکه با توقف خودرو ماموران اقدام به بازرسی از آن کردند، ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۱۸۴ ثوب البسه و ۵۰۰ قلم لوازم یدکی قاچاق کشف و ضبط شد که با ارزیابی‌های کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آنها ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و همچنین یک نفر در این راستا دستگیر شد.

کشف سیگارهای قاچاق به ارزش۲۰ میلیارد ریال در ماکو

شفیعی با اشاره به اینکه خبری مبنی بر دپوی سیگارهای قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهرستان به دست ماموران انتظامی شهرستان رسید، گفت: ماموران بلافاصله برای پی بردن به صحت و سقم این خبر رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که با بررسی‌های صورت گرفته صحت خبر تائید شد.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی انبار مورد نظر با هماهنگی‌های صورت گرفته مجوز لازم برای ورود به محل اخذ شد، افزود: در بازرسی از این محل دپو ۲۸۸ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر نیز راهی زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها